  • 1. Data: 2004-05-06 10:19:43
    Temat: Zasiłek przedemerytalny. Pilne
    Od: "C W" <c...@o...pl>

    Witam serdecznie! Mam taką sprawę. Moja ciotka spełnia warunki do przejścia
    na zasiłek przedemerytalny i prezes zakładu chce ją wysłać. Problem polega
    na tym, że ona nie chce. Prosżę o rady, może jakieś "paragrafy" czy ona
    musi odejść czy nie- jeśli nie będzie chciała. W tej chwili jest pod prasją
    (zmiana stanowiska pracy itp.) Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-05-06 17:53:25
    Temat: Re: Zasiłek przedemerytalny. Pilne
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    prasją
    > (zmiana stanowiska pracy itp.) Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

    zasiłku przedemerytalnego nie ma juz od dawna .... moze chodzi o swiadczenie
    przedemerytalne??
    jesli tak to lepiej niech zmyka poki moze, chyba ze bedzie mogla sie zalapac
    na emeryture w wieku 55 lat

    Jean

  • 3. Data: 2004-05-06 20:01:30
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    swiadczenie
    > przedemerytalne??
    > jesli tak to lepiej niech zmyka poki moze, chyba ze bedzie mogla sie

    niech ją zwolni :)
    sorki nie mogłem się powstrzymać
    ale jedną z przesłanek otrzymania świadczenia przedemerytalnego jest utrata
    pracy z przyczyn po stronie zakładu pracy np. likwidacja stanowiska pracy,
    zwolnienia grupowe, reorganizacja itp.