  • 1. Data: 2004-06-15 15:44:35
    Temat: Zarzadzanie majatkiem..?!?!?
    Od: "Tomasz`Hypnos`" <h...@p...fmNOSPAM>

    Witam

    Czy ktos z Was kiedys przeprowadzal sprawe o zarzadzanie majatkiem?
    Dokladnie chodzi tu o zarzadzanie majatkiem niepelnoletniego brata, na
    ktorego mam przyznana opieke prawna. Nie chca mi wyplacic pieniedzy w PZU bo
    nie mam wlasnie tego zarzadzania. Brat ma skonczone 16 lat i podobno musi
    wyrazic zgode abym odebrala te pieniadze(totalna paranoja to po co ta
    opieka!!!???) ale brat nie moze sie stawic bo wyjechal i szybko nie wroci a
    kasa jest potrzebna. Czy dlugo trwa taka sprawa???? Poradzcie mi. Czy PZU ma
    prawo wymagac ode mnie takich rzeczy??? Sedzina powiedziala na sprawie, ze
    opieka prawna powinna w zupelnosci wystarczyc. Jesli PZU ma racje to prosze
    o podanie mi podstawy prawnej.

    Dziekuje i pozdrawiam

    Tysia( z meza konta)

  • 2. Data: 2004-06-15 15:49:05
    Temat: Re: Zarzadzanie majatkiem..?!?!?
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    Sedzina powiedziala na sprawie, ze
    > opieka prawna powinna w zupelnosci wystarczyc.

    Sędzina?... Szczerze mówiąc nie ufałabym żonie sędziego.. he he ;-)

  • 3. Data: 2004-06-15 18:57:15
    Od: Agrida <a...@e...com.pl>

    Dokładnia sie nie orientuję, ale według mnie do ukończenia 18 lat brat
    nie ma pełnej zdolności do czynności prawnych wiec to ty, jako jego
    prawny opiekun, a nie on, zatwierdzasz (art 15 i nast KC) czynności
    zwiazane z jego majatkiem. Jeżeli do tego masz sadowe orzeczenie niech
    to PZU pokaże ci przepisy na potwierdzenie własnych twierdzeń

    Aga