  • 1. Data: 2002-01-11 08:26:40
    Temat: Zapomnialem o funduszu emerytalnym
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Witam ponownie szanownych grupowiczow.
    Sprawa jest taka: od sierpnia rozpoczelem prace w firmie komputerowej ..
    ale to chyba nie istotne w jakiej, i przekroczylem 27 rok zycia .. to moze
    byc istotne, jest juz styczen i nie jestem zapisany (bynajmniej sam sie nie
    zapisalem) do zadnego funduszu emerytalnego .. co powinienem zrobic ..
    Prosze o dobra rade, jestem w tym zupelnie ciemny ...

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2002-01-11 10:50:35
    Temat: Odp: Zapomnialem o funduszu emerytalnym
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl>

    Obawiam się, że w tej chwili tylko zaglądać do skrzynki po informację z ZUS
    o wylosowaniu:(
    Losowanie odbyło się (przynajmniej miało się odbyć) 10 stycznia.
    Cóż, szkoda, że nie skorzystał Pan z możliwości samodzielnego wyboru:((((

    --
    ---------Wiesława Zaleska---------------------------------------
    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***

    "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> oświadczył/a:...

  • 3. Data: 2002-01-11 12:21:48
    Temat: Re: Zapomnialem o funduszu emerytalnym
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > Losowanie odbyło się (przynajmniej miało się odbyć) 10 stycznia.
    > Cóż, szkoda, że nie skorzystał Pan z możliwości samodzielnego wyboru:((((

    A wobec tego po jakim czasie bezstratnie bede mogl zmienic fundusz
    emerytalny ??

    AJA

  • 4. Data: 2002-01-11 13:40:23
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl>

    Tak jak inni- po dwóch latach od daty wpłynięcia pierwszej składki.
    W tyum zakresie nie ma ulg dla 'zapominalskich'.