    From: Julian <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zamień punkty na nagrody
    Date: Tue, 20 May 2003 20:03:53 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@pa30.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    Zbiera?em punkty przy okazji zakupów w legnickim Realu na
    wiertarko-wkr?tark? akumulatorow?. Pomijam fakt, ?e od pocz?tku
    traktowa?em to z przymru?eniem oka. Jednak nie do ko?ca wierzy?em, ?e
    tak powa?na firma, tak mi si? przynajmniej wydawa?o, te? traktuje to z
    przymru?eniem oka. Wiem, ?e chodzi?o o podkr?cenie sprzeda?y. Zatem
    informuj? wszystkich, zd??y?em si? zorientowaae, ?e nie jest
    odosobniony przypadek, gdy chodzi o dro?sze artyku?y, to w momencie
    uzyskania uprawnie? do ich nabycia za punkty, nie ma tegp na
    sk?adzie. Po prostu "towar wyszed?". Jest to ewidentne oszustwo. Ka?e
    mi si? dopytywaae ka?dego dnia, czy ten artyku? jest w sprzeda?y. Panie
    z Informacji tzw. Supermarketu odsy?aj? mnie z moimi pretensjami do
    dyrekcji. S? oni wszyscy po prostu ?a?oœni. To nie handlowcy, a
    handlarze. Akcja ko?czy si? 4 czerwca. Wiem, ?e gdy przyjd? 4 lub 5
    czerwca, b?dzie tak samo. Nie ma, i ju?.

    W zasadzie to mnie to nie dziwi. Polska to naprawd? raj dla z?odziei i
    oszustów. Afera Rywina to ma?e piwo w porównaniu ze skal? prawdziwych
    przekr?tów z jakimi mamy do czynienia na co dzie?.

    Ciekaw jestem opinii inych grupowiczów.

    Pozdrawiam

    Julian