  • 1. Data: 2002-01-15 11:57:02
    Temat: Zakupy internetowe za granica - oplaty dodatkowe
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam zamiar kupic w jakims sklepie internetowym, najpewniej amazon.com lub
    amazon.uk.com, dismana. Jego cena to ok. $150. I teraz pytanie - jakich i w
    jakiej wysokosci oplat dodatkowych moge sie spodziewac? Chodzi mi zwlaszcza o
    clo ale moze ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia jesli chodzi i koszty
    pakowania, przesylki itp.
    Pozdrawiam
    Konrad "Konlin" Inglot

  • 2. Data: 2002-01-15 12:23:14
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <3...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl says...
> [...]
    > clo ale moze ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia jesli chodzi i koszty

    Na pewno VAT, cla nie dostaniesz, chyba ze przesylka zawiera towar nie
    do uzytku wlasnego i przychodzi czesciej niz raz w miesiacu.

    Pozdrawiam,
    Leszek

  • 3. Data: 2002-01-16 01:40:35
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Witam,
    > Mam zamiar kupic w jakims sklepie internetowym, najpewniej amazon.com lub
    > amazon.uk.com, dismana. Jego cena to ok. $150. I teraz pytanie - jakich i

    Amazon zaczął wysyłać elektronikę za granicę? Nowość jakaś...

  • 4. Data: 2002-01-16 08:34:58
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Na pewno VAT, cla nie dostaniesz, chyba ze przesylka zawiera towar nie
    > do uzytku wlasnego i przychodzi czesciej niz raz w miesiacu.

    Czyli jaka cena tam jest pokazana tyle place, z ew. drobnymi dodatkami za
    przesylke? To mi odpowiada, oczywiscie jesli w/w informacja jest pewna :))
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

  • 5. Data: 2002-01-16 23:56:26
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Akurat Amazon nie wysyła elektroniki za granice (poza Kanadą) i w ogóle nie jest
    łatwo znaleźć taki sklep, żeby Cię nie okradli.
    Z rekomendacji mogę polecić B&H Photo-Video z Nowego Jorku, fotograficy wyrażają
    się bardzo pozytywnie, a mają troch ę innej elektroniki.
    Dzek

  • 6. Data: 2002-01-17 16:31:11
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Amazon zaczął wysyłać elektronikę za granicę? Nowość jakaś...

    A nie wysyla? Jak pisalem zamierzam cos kupowac za granica pierwszy raz i nie
    bardzo jestem zorientowany w tym temacie dlatego pytam.
    Wiem ze robi sie NTG ale jesli nie amazon to co? Bo w Polsce ten sprzet jest
    strasznie drogi. Za drogi.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    Ps. Jesli ktos nie chce smiecic grupy offtopicami to zapraszam na priv:
    k...@p...pl

  • 7. Data: 2002-01-17 16:47:13
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <0...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl says...

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Konrad Inglot
    >
    > Ps. Jesli ktos nie chce smiecic grupy offtopicami to zapraszam na priv:

    Amazon nie wysyla. Wysyla np. Outpost.com

    Leszek