  • 1. Data: 2015-05-20 09:06:11
    Temat: Zakup za punkty w programie lojalnościowym
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Mamy różnego rodzaju programy lojalnościowe, gdzie zbieramy punkty, a pote możemy
    wymienić je na towary bądź usługi. Czy taka wymiana (punkty za towary/usługi) to jest
    normalna umowa kupna/sprzedaży, czy podpada to pod jakieś inne przepisy?

    AdamK

  • 2. Data: 2015-05-20 16:37:34
    Temat: Re: Zakup za punkty w programie lojalnościowym
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-05-15 o 09:06, Adam Klobukowski pisze:
> [...]
    > pote możemy wymienić je na towary bądź usługi. Czy taka wymiana
    > (punkty za towary/usługi) to jest normalna umowa kupna/sprzedaży, czy

    Pytanie trochę bez sensu. Oczywiście, że podlega - pod cały szereg
    przepisów. Tyle, że różne rozwiązania firmy stosują. SHELL przykładowo
    sprzedaje Ci to za grosz. TESCO po połowę ceny. PAYBACK działa tak, że
    za Twoimi punktami od akceptanta leci konkretna kasa do organizatora i
    później oni Ci darują to - a płacą z tego,co pozbierali od akceptantów.

  • 3. Data: 2015-05-21 14:14:14
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 maja 2015 16:37:37 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > za Twoimi punktami od akceptanta leci konkretna kasa do organizatora i
    > później oni Ci darują to - a płacą z tego,co pozbierali od akceptantów.

    Czemu bez sensu? Głównie chodzi mi o to jak załatwiać takie kwestie jak ewentualna
    niezgodność z umową, gwarancja itp.

    AdamK