  • 11. Data: 2004-05-23 09:22:01
    Temat: Re: Zakładanie blokad na koła przez ochrone - Czy to legalne?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Binio" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c8pnsb$3d0$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja o dupie, ktoś o zupie. Czy ja trafiłem na właściwą grupę? :/

    Owszem, trafiles na niewlasciwa grupe. Tu nie spotkasz prawników, którzy
    udziela ci porady prawnej. Tu spotkasz za to duzo oszolomów (jak Leszek,
    który pieprzy bez sensu na kazdy temat).
    Prawdziwi prawnicy sie na tej liscie od dawna nie udzielaja.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2004-05-23 09:58:25
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Owszem, trafiles na niewlasciwa grupe. Tu nie spotkasz prawników, którzy
    > udziela ci porady prawnej. Tu spotkasz za to duzo oszolomów

    A ty pedałku co tu robisz?

  • 13. Data: 2004-05-23 10:03:23
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    :
    : Owszem, trafiles na niewlasciwa grupe. Tu nie spotkasz prawników, którzy
    : udziela ci porady prawnej. Tu spotkasz za to duzo oszolomów (jak Leszek,
    : który pieprzy bez sensu na kazdy temat).

    Zapomniales o Panu Olku Kwaśniaku

  • 14. Data: 2004-05-23 10:21:04
    Od: "Johnson" <j...@g...pl>

    Jako prawnik na grupie prawników powiem Ci tylko, że netkieta nie jest
    prawem, tylko dobrym obyczajem, więc jej łamanie nie może być "nielegalne"
    (w sensie niezgodności z norma prawną). Możesz mi co najwyższej zarzucić
    brak wychowania, ale proponuje, najpierw patrzeć na siebie.
    A tak prawdę mówiąc to nie wiem o co Ci chodzi, może jaśniej ?
    --
    JOHNSON :)

  • 15. Data: 2004-05-23 10:28:06
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brak wychowania, ale proponuje, najpierw patrzeć na siebie.
    > A tak prawdę mówiąc to nie wiem o co Ci chodzi, może jaśniej ?

    Srasz na dywan? To też nie jest nielegalne .
    Olewanie netykiety możn śmiało porównać ze sraniem na dywan.

  • 16. Data: 2004-05-23 10:31:12
    Od: "Johnson" <j...@g...pl>

    Sranie na dywan jest również nielegalne, i ile nie robi się tego u siebie w
    domu.
    A co ja robię u siebie w domu to nic Ci do tego.

  • 17. Data: 2004-05-23 11:21:23
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Sranie na dywan jest również nielegalne, i ile nie robi się tego u siebie
    > domu.
    > A co ja robię u siebie w domu to nic Ci do tego.

    Ale tu wyrabiasz sobie opinię kmiotka dla którego przyswojenie sobie zasad
    netykiety jest zbyt trudne.

  • 18. Data: 2004-05-23 11:36:40
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > Zapomniales o Panu Olku Kwaśniaku

    ;-) no tak...

    --
    *Psychik*
    /nie gadam ze ździrami/

  • 19. Data: 2004-05-23 11:37:08
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Leszek wrote:

    > A ty pedałku co tu robisz?

    on sie podpisuje pod tym co pisze, a Ty?

    --
    *Psychik*
    /nie gadam ze ździrami/

  • 20. Data: 2004-05-23 11:50:20