  • 1. Data: 2005-02-03 13:23:28
    Temat: Zakaz reklamy - jakie zawody
    Od: "Kuba" <k...@o...pl>

    Witam,

    niedawno uslyszalem informacje, ze niektore
    zawody maja zakaz reklamy. Jakie to sa zawody?
    Slyszalem to w odniesieniu do notariusza
    i doradcy podatkowego.

    Jak ten zakaz sie ma do stron internetowych?

    pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2005-02-03 15:23:07
    Temat: Re: Zakaz reklamy - jakie zawody
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    Kuba wrote:
    > Witam,
    >
    > niedawno uslyszalem informacje, ze niektore
    > zawody maja zakaz reklamy. Jakie to sa zawody?
    > Slyszalem to w odniesieniu do notariusza
    > i doradcy podatkowego.

    dodaj adwokatów i radców prawnych

    > Jak ten zakaz sie ma do stron internetowych?

    Strony internetowe nie są reklamą :)

    --
    Biuro Doradztwa Prawnego
    http://bdp.e-wro.com

  • 3. Data: 2005-02-04 07:03:31
    Od: "Kuba" <k...@o...pl>

    > dodaj adwokatów i radców prawnych

    > Strony internetowe nie są reklamą :)

    Jaki przepis reguluje ten zakaz reklamy?
    Chetnie poczytam.

  • 4. Data: 2005-02-04 08:44:56
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    Kuba wrote:

    > Jaki przepis reguluje ten zakaz reklamy?
    > Chetnie poczytam.

    obie te korporacje średni mnie interesują, więc nie do końća jestem
    zorientowany, ale jest to albo w prawie o adwokaturze i ustawie o
    radcach prawnych, albo w Zasadach etyki każdego z tych zawodów.

    pozdrawiam

    marcin

    --
    http://bdp.e-wro.com