  • 21. Data: 2019-02-09 09:10:32
    Temat: Re: Zabojstwo
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    " n" <...@...e> pisze:
    > W policmajsterskich bazach danych skazanie się nie zaciera, było o tym
    > głośno.

    Czyli mogą się dowiedzieć ale czy mają podstawę prawną do odmówienia
    zatrudnienia na podstawie _zatartego_ wyroku skazującego?
    Czy musieliby wymyślać "powód zastępczy" do odmowy zatrudnienia?

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2019-02-09 10:11:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 09:10, A. Filip pisze:

    > Czyli mogą się dowiedzieć ale czy mają podstawę prawną do odmówienia
    > zatrudnienia na podstawie _zatartego_ wyroku skazującego?

    Normalnie - kandydat się nie spodobał.

    Mam lepszą zagwozdkę - kolo przychodzi "wygrywa konkurs" na posadę w
    agencji rządowej i na etapie przekazywania papierów orientują się, że są
    w nim w sporze sądowym o... przywrócenie do pracy.

    Shrek

  • 23. Data: 2019-02-09 10:17:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 10:11, Szrek pisze:
    > Mam lepszą zagwozdkę - kolo przychodzi "wygrywa konkurs" na posadę w
    > agencji rządowej i na etapie przekazywania papierów orientują się, że są
    > w nim w sporze sądowym o... przywrócenie do pracy.

    zabawny ten szrek, są takie przypadki, urzędy to nie prywatny folwark
    szreka:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 24. Data: 2019-02-09 18:00:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-02-19 o 22:58, RadoslawF pisze:

    > Pytanie czy nie wypłynie nagle że policjantowi zaciera się
    > jeszcze przed wygaśnięciem wyroku.

    To raczej niemożliwe.

  • 25. Data: 2019-02-10 05:03:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To raczej niemożliwe.

    Skoro sąd wali w wyroku okres zakazu pracy w policji wychodzi
    że jednak jest możliwe.
    No chyba że chcesz udowodnić że te zakazy pracy w policji to
    sądy tak dla żartu dokładają w wyroku. Chcesz?