  • 11. Data: 2004-01-04 20:02:34
    Temat: Re: Za jakie dlugi grozi kara pozbawienia wolnosci?
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > nie siedzieli za zadłużenie, tylko za to, że nie spełniali obowiązku
    > alimentacyjnego, stąd też zadłużenie w Funduszu Alimentacyjnym (bo ten
    > płacił za nich)

    a czy jest jakis "przelicznik" dni aresztu/wiezienia na $ ?Po wyjsciu
    powstaly wczesniej dlug jest jakos splacany z kasy naleznej za odsiadke czy
    dalej dluznicy (tatuskowie) maja do oddania calosc?
    ile sie mozna spodziewac za 10 tys zl dlugu w FA?

    Kuba

  • 12. Data: 2004-01-04 23:17:52
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Kuba-RPM wrote:
> [...]
    > dalej dluznicy (tatuskowie) maja do oddania calosc?
    > ile sie mozna spodziewac za 10 tys zl dlugu w FA?

    Żadnych przeliczników nie ma, bo nie siedzi się za dług!
    W ogóle, jeśli coś się "przelicza", to raczej okres w jakim nie płaciło
    się alimentów.
    I o jakiej kasie za odsiadkę piszesz???

    KG

  • 13. Data: 2004-01-05 00:01:04
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > Żadnych przeliczników nie ma, bo nie siedzi się za dług!
    > W ogóle, jeśli coś się "przelicza", to raczej okres w jakim nie płaciło
    > się alimentów.
    > I o jakiej kasie za odsiadkę piszesz???

    myslalem ze moze za okres wiezienia czy aresztu nalezy sie jakas kasa ktora
    np. poszlaby dla wierzyciela (dziecka).
    jestem przypadkiem w takiej sytuacji ze ojciec ma juz sprawe w prokuraturze
    bo ogole nie placi alimentow, ale do tej pory byl Fundusz Alimentacyjny (to
    on zlozyl zawiadomienie do prokuratury). Teraz bedzie :-(

    Kuba

  • 14. Data: 2004-01-05 10:47:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2004, Kuba-RPM wrote:
    [...]
    >+ a czy jest jakis "przelicznik" dni aresztu/wiezienia na $ ?Po wyjsciu
    >+ powstaly wczesniej dlug jest jakos splacany z kasy naleznej za odsiadke

    Czekaj, ty poważnie rozważasz że oprócz wiktu, ochrony i opierunku
    więzień dostaje jeszcze *pieniądze* (za to że siedzi) - czy źle
    zrozumiałem ??

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-01-05 21:16:45
    Temat: Jak można zatroszczyć się o byłą żonę?
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

  • 16. Data: 2004-01-05 21:27:19
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > Czekaj, ty poważnie rozważasz że oprócz wiktu, ochrony i opierunku
    > więzień dostaje jeszcze *pieniądze* (za to że siedzi) - czy źle
    > zrozumiałem ??

    za samo lezenie w celi to moze niekoniecznie :)
    ale jesli podczas wiezienia pracuje? kase pewnie dostaje do reki i sam nia
    dysponuje (siedzi w koncu za uchylanie sie od obowiazku alimentacyjnego a
    nie za dlug).
    tak sie tylko łudzę, ze moglbym dostac jakas czesc dlugu od ojcajesli by go
    skazali.
    wiem jak to brzmi, ze ojciec do wiezienia a ja dostaje za to kase, ale nie
    bede tu moze opisywal sytuacji rodzinnej...

    pozdr
    Kuba

  • 17. Data: 2004-01-06 10:04:37
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Z tego co wiem, to wiezienie grozi jedynie za dlugi gtore zaciagniemy
    "z zamiarem niesplacenia"

    Boguslaw

  • 18. Data: 2004-01-06 15:28:05
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Z tego co wiem, to wiezienie grozi jedynie za dlugi gtore zaciagniemy
    > "z zamiarem niesplacenia"
    >
    > Boguslaw

    To się nazywa oszustwo (art. 286 § 1 k.k.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info