  • 1. Data: 2022-04-15 07:00:00
    Temat: ZZZZZZZZZZZ
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    Czy już użyłem symboli agresji czy nie?

    "Ustawa wprowadziła ponadto zakaz stosowania, używania lub propagowania
    symboli lub nazw wspierających agresję Federacji Rosyjskiej na Ukrainę,
    którego naruszenie podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 2."

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2022-04-15 09:29:59
    Temat: Re: ZZZZZZZZZZZ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 07:00, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > symboli lub nazw wspierających agresję Federacji Rosyjskiej na Ukrainę,
    > którego naruszenie podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo

    To zależy czy o czyn umyślny czy nie. Jak umyślny to jesteś kryty, bo
    ogólnie widać, że masz kacapską sieczkę zamiast mózgu, więc do umorzenia.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 3. Data: 2022-04-15 11:16:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:
> [...]
    > Rosyjskiej na Ukrainę, którego naruszenie podlega grzywnie, karze
    > ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

    Która ustawa? Link głupcze!

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-04-15 12:29:03
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 11:16, A. Filip pisze:

    > Która ustawa? Link głupcze!

    Czytaj kurwa gazety jak nie wiesz.

    A jak nie czytasz to wklej sobie w gugle:

    zakaz stosowania, używania lub
    propagowania symboli lub nazw wspierających agresję Federacji
    Rosyjskiej na Ukrainę

    Trudne było?

  • 5. Data: 2022-04-16 19:34:29
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Wiesiaczek pisze:
    > Czytaj kurwa gazety jak nie wiesz.
    To se ne da pane havranek
    > A jak nie czytasz to wklej sobie w gugle:
    Nie hujku, obaj wypierdalajcie
    > Trudne było?
    Prawda kacapie ?

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 6. Data: 2022-04-28 22:18:26
    Temat: I dlatego tu dalej jęczysz?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kiedy zajmiecie w końcu Kijów LAJZY?