  • 21. Data: 2006-02-25 19:28:09
    Temat: Re: wywóz śmieci
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 lut o godzinie 18:10, na pl.soc.prawo, Bartek Sawicki napisał(a):

    > OK. Więc co jak mam to im napisać w sytuacji, gdy nowy cennik dostałem w lutym
    > i już zdążyli za ten czas wywieźć śmieci 2x w nowym roku?

    Wnieść reklamację na wysokość rachunku, ze względu iż otrzymałeś nowy
    cennik w dn. xx.xx.2006r. Pewnie w umowie masz zawarte że w przypadku
    zmiany cen zostaniesz poinformowany x czasu przed ich wprowadzeniem, z
    możliwością wypowiedzenia umowy w przypadku kiedy nie będziesz miał ochoty
    ich przyjąć.

    podobna sytuacja była ze słynnym VATem za internet i informacjami
    wysyłanymi do klientów listami zwykłymi i to po terminie - kto zareklamował
    - temu uznawali reklamację.

    W Twoim przypadku sytuacja jest identyczna - otrzymałeś nowy cennik po
    czasie odkąd zaczął obowiązywać - to jest nie zgodne z logiką, nie moga Cię
    obciążać nowymi stawkami.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 22. Data: 2006-02-27 20:53:30
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Artur Ch. <s...@r...pbz> napisał(a):

> [...]
    > zmiany cen zostaniesz poinformowany x czasu przed ich wprowadzeniem, z
    > możliwością wypowiedzenia umowy w przypadku kiedy nie będziesz miał ochoty
    [..]

    Chcialbym to zalatwic jednym listem bo inaczej to wiecej wydam na te znaczki niz
    to wszystko warte :) Rozumiem, ze mam napisac reklamacje i roziwiazanie umowy
    lacznie czy wystarczy może samo rozwiązanie umowy?