    From: Marian Paździoch <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie umowy w Dialogu. Na firmę.
    Date: Thu, 3 Jan 2013 10:25:26 +0100

    Witam,

    posiadam internet w firmie Dialog. Umowa podpisana jest przezemnie jako OF
    prowadząca DG. Firma ta stosuje w umowach zapisy o miesięcznym terminie
    wypowiedzenia, a w przypadku niezachowania tego terminu następuje
    automatyczne przedłużenie umowy na następne 24 miesiące. Rozumiem, że nie
    chroni mnie rejestr klauzul niedozwolonych w tym przypadku. Ale czy jeżeli
    umowa kończy się pod koniec stycznia (ale za mniej niż miesiąc) to
    faktycznie nie mogę jej już wypowiedzieć bez naliczania kar? Jeszcze jestem
    w stanie zrozumieć automatyczne przedłużenie (ale z wielkim trudem, bo to
    czyste cwaniactwo) jeśli nie wypowiem do terminu zakończenia umowy. Ale
    żebym musiał koniecznie miesiąc przed tym terminem to wydaje mi się
    niesprawiedliwe. Wg. mnie powiniem mieć możliwość wypowiedzenia nawet dzień
    przed zakończeniem umowy, ale ze skutkiem na miesiąc w przód. Czy mylę się
    ja czy Dialog?

    Pzdr.
    M.