  • 1. Data: 2004-12-28 13:45:09
    Temat: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "ulver" <m...@o...pl>

    Czesc
    Mam zawarta umowe o prace na okres 7 miesiecy z dwutygodniowym okresem
    wypowiedzenia. Czy jesli zloze wypowiedzenie to bede mogl pracowac jeszcze
    te dwa tygodnie czy od razu mnie zwolnia??

    Dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    ulver

  • 2. Data: 2004-12-28 13:48:32
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Mam zawarta umowe o prace na okres 7 miesiecy z dwutygodniowym okresem
    > wypowiedzenia. Czy jesli zloze wypowiedzenie to bede mogl pracowac jeszcze
    > te dwa tygodnie czy od razu mnie zwolnia??

    Na pewno Ci zapłacą za te 2 tygodnie. A czy będziesz pracował, czy zwolnią
    Cię z obowiązku świadczenia pracy, to juz nie ma znaczenia.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2004-12-28 13:56:00
    Od: "ulver" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Cię z obowiązku świadczenia pracy, to juz nie ma znaczenia.

    OK. A od kogo to zalezy czy bede pracowal przez te dwa tygodnie??

  • 4. Data: 2004-12-28 13:58:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ulver napisał(a):
    > Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > OK. A od kogo to zalezy czy bede pracowal przez te dwa tygodnie??

    Od pracodawcy. Ty przez te 2 tgodnie masz obowiązek pracować chyba że
    pracodawca zadecyduje inaczej.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2004-12-28 14:18:19
    Od: "nomi" <z...@t...pl>

    wiadomości

    > Od pracodawcy. Ty przez te 2 tgodnie masz obowiązek pracować chyba że
    > pracodawca zadecyduje inaczej.
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***
    >
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > JID m...@e...com.pl
    > GG: 5303813

    ja niestety pracuje juz powyzej lat i obowiazuje mnie 3-m iesieczne
    wypowiedzenie ;-)
    obawiam sie ze okazja przejdzie mi koło nosa jesli mi czegos nie poradzicie

    gp

  • 6. Data: 2004-12-28 20:44:24
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    "nomi" <z...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > wypowiedzenie ;-)
    > obawiam sie ze okazja przejdzie mi koło nosa jesli mi czegos nie
    Jestes malo asertywna:-(?
    Porad masz kilka, moja wyjasnil w Twoim watku niejaki Beniamin:-)

    Powodzenia
    LG

  • 7. Data: 2005-01-02 16:30:39
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    nomi wrote:

> [...]
    > wypowiedzenie ;-)
    > obawiam sie ze okazja przejdzie mi koło nosa jesli mi czegos nie

    spróbować się dogadać z pracodawcą, że popracujesz jeszcze dwa tygodnie, jak
    zgodzi się na skrócenie okresu wypowiedzenia za porozumieniem stron -
    (szczegóły: kodeks pracy). Jeśli się nie zgodzi, to zrealizować groźbę i w
    pewien słoneczny styczniowy poranek nie pojawić się w pracy... niezła
    frajda :-)