  • 1. Data: 2014-07-15 18:58:11
    Temat: Wypowiedzenie pełnomocnictwa - opłata skarbowa?
    Od: Netx <n...@c...pl>

    Przy udzielaniu pełnomocnictwa radcy prawnemu do reprezentowania mnie w
    Samorządowym Kolegium Odwoławczym wpłaciłem opłatę skarbową 17zł. Teraz
    chcę wypowiedzieć pełnomocnictwo - czy też mam wpłacić opłatę skarbową i
    w jakiej wysokości?

  • 2. Data: 2014-07-15 19:06:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-15 18:58, Netx pisze:
> [...]
    > Samorządowym Kolegium Odwoławczym wpłaciłem opłatę skarbową 17zł. Teraz
    > chcę wypowiedzieć pełnomocnictwo - czy też mam wpłacić opłatę skarbową i

    Nie ma opłaty skarbowej od wypowiedzenia pełnomocnictwa.

    --
    Liwiusz