  • 1. Data: 2021-05-04 19:08:46
    Temat: Wyciek tematów maturalnych.
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Usłyszałam w radiu, że istnieje podejrzenie wycieku tematów maturalnych,
    bo słuzby zobaczyły w GoogleTrends zwiększone ilości wyszukiwań haseł
    jakie wystepowały na maturze.
    Weszłam na GoogleTrends i nie widze tych wyszukiwań.

    Jak komuś można postawić zarzuty karne, tylko dlatego że wpisał w google
    7 minut przed otwarciem kopert temat maturalny ???!!?!?

  • 2. Data: 2021-05-04 19:30:02
    Temat: Re: Wyciek tematów maturalnych.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 19:08:46 +0200, Monika Głowacka wrote:
> [...]
    >
    > Jak komuś można postawić zarzuty karne, tylko dlatego że wpisał w google
    > 7 minut przed otwarciem kopert temat maturalny ???!!?!?

    No, jesli dokladnie temat wpisal, to mocno podejrzane.
    Jesli tylko z grubsza ... moze przypadek, ale moze tez sledztwo
    zasadne.

    No ale jesli to nie jedna osoba, tylko wieksza ilosc ?
    Co ich tak nagle naszlo?

    Przy czym kilka minut ... troche dziwny czas i jego brak na nauke.
    Od lepiej zorientowanych kolegow przed sala sie dowiedzieli, ze taki
    temat bedzie?

    J.

  • 3. Data: 2021-05-04 20:27:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 19:30, J.F pisze:

> [...]
    > Przy czym kilka minut ... troche dziwny czas i jego brak na nauke.
    > Od lepiej zorientowanych kolegow przed sala sie dowiedzieli, ze taki

    Tylko niech ktoś sobie sprawdzi w jakiej strefie czasowej były te
    zapytania. Bo Google nie zbiera danych w polskiej strefie czasowej :-)
    Już w zeszłym roku była ta sama sprawa i później nit tego nie sprostował.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-05-04 22:43:18
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Bo Google nie zbiera danych w polskiej strefie czasowej :-)

    Nie zbiera czy stoi na stanowisku, że nie zbiera?

  • 5. Data: 2021-05-05 07:32:45
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Tylko niech ktoś sobie sprawdzi w jakiej strefie czasowej były te
    > zapytania. Bo Google nie zbiera danych w polskiej strefie czasowej :-)
    > Już w zeszłym roku była ta sama sprawa i później nit tego nie sprostował.

    Chodzi o to, że europejski serwer google stoi w strefie czasowej UTC i
    taką ma ustawioną godzinę w oprogramowaniu ?
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/
    World_Time_Zones_Map.png

  • 6. Data: 2021-05-05 07:40:39
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.05.04 o 19:30, J.F pisze:

> [...]
    > zasadne.
    >
    > No ale jesli to nie jedna osoba, tylko wieksza ilosc ?

    Może to komisja szukała w google inspiracji ?
    Tylko wtedy byłoby to kilkanaście wyszukiwań w jednostce czasu, a google
    treds raczej ujawnia wyniki kilkucyfrowe, które wystąpią w jakimś
    niedużym przedziale czasowym.

  • 7. Data: 2021-05-05 07:46:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.05.2021 o 07:32, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Chodzi o to, że europejski serwer google stoi w strefie czasowej UTC i
    > taką ma ustawioną godzinę w oprogramowaniu ?
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/
    World_Time_Zones_Map.png

    My mamy latem +2 godziny, więc to 9:30 :-) Już w zeszłym roku tak było :-)

    --
    Robert Tomasik