    From: "Piotr " <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wniosek o samoukaranie w spr. karnej - nowy wzór?
    Date: Fri, 30 Jan 2004 12:27:23 +0000 (UTC)

    Może ktos z grupy jest w stanie pomóc mi, a właściwie mojemu pracownikowi w
    zdobyciu wzoru wniosku do sądu o samoukaranie( wniosek oskarżonego o wydanie
    wyroku skazującego z wyszczególnieniem) w sprawie dotyczącej jazdy po
    pijaku.Jest podobno nowy wzór takiego pisma. Pomimo tego, że negatywnie
    oceniam jazdę nawet po dwóch piwach, chcę mu pomóc. Może jakiś link do
    strony lub przynajmniej podpowiedż. Z góry dzięki.