następny post »
From: "Sandman Ser" <b...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Wniosek o anulowanie kary
Date: Wed, 16 Mar 2005 18:59:05 +0000 (UTC)

Dostalem mandat od SOKistow, za samowolne zajmowanie miejsca na pkp, jak sie
potem okazalo nieslusznie(poniewaz postoj trwal nie wiecej niez minute zanim
przyszedl pan SOKista) teraz chcialbym wniesc wniosek do sadu o anulowanie
mandatu. Czy do tego potrzebuje napisac oficjalne pismo? czy wystarczy jak tam
pojde i powiem co i jak (co wydaje mi sie zbyt proste zeby bylo prawdziwe :)
W zwiazku z tym moglby ktos mi powiedziec po krotce jak taki wniosek powinien
wygladac? czy powinno to wygladac mniej wiecej tak?
Zglaszam sie z uprzejma prosba o anulowanie mandatu, danego dnia XX.XX.XXXX,
poniewaz zajmujac miejsce na pkp ponizej minuty uwazam ze nie popelnilem
zadnego karalnego wykroczenia.
Z powazaniem
XXX

Pozdrawiam