    From: "Sandman Ser" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wniosek o anulowanie kary
    Date: Wed, 16 Mar 2005 18:59:05 +0000 (UTC)

    Witam

    Dostalem mandat od SOKistow, za samowolne zajmowanie miejsca na pkp, jak sie
    potem okazalo nieslusznie(poniewaz postoj trwal nie wiecej niez minute zanim
    przyszedl pan SOKista) teraz chcialbym wniesc wniosek do sadu o anulowanie
    mandatu. Czy do tego potrzebuje napisac oficjalne pismo? czy wystarczy jak tam
    pojde i powiem co i jak (co wydaje mi sie zbyt proste zeby bylo prawdziwe :)
    W zwiazku z tym moglby ktos mi powiedziec po krotce jak taki wniosek powinien
    wygladac? czy powinno to wygladac mniej wiecej tak?
    Zglaszam sie z uprzejma prosba o anulowanie mandatu, danego dnia XX.XX.XXXX,
    poniewaz zajmujac miejsce na pkp ponizej minuty uwazam ze nie popelnilem
    zadnego karalnego wykroczenia.
    Z powazaniem
    XXX

    Pozdrawiam