  • 1. Data: 2016-09-18 10:10:09
    Temat: Wniosek do rady gimy o ujęcie w planach budżetowych
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Cześć,

    Stworzyłem prosty prosty dokument zatytułowany "Wniosek o ujęcie w
    planach rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej", z tabelką w
    której podpisało się 14 właścicieli działek położonych wzdłuż
    interesującej nas drogi. Tabelka zawiera imię i nazwisko, telefon, numer
    działki, podpis.

    Chciałbym przekazać teraz ten wniosek do rady przed październikowym
    ustaleniem budżetu. Czy powinienem zawrzeć jakieś dodatkowe pismo, czy
    sam taki dokument z określeniem o jaką drogę jest wystarczający?

    Pytając wprost, chciałbym maksymalnie zwiększyć szanse wniosku. Żebym
    nie zapomniał o jakieś formalności.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-09-19 08:57:30
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sam taki dokument z określeniem o jaką drogę jest wystarczający?
    >
    > Pytając wprost, chciałbym maksymalnie zwiększyć szanse wniosku. Żebym

    Każda rada gminy ma swój regulamin. Sprawdź ile osób i w jakim terminie musi podpisać
    wniosek aby został on umieszczony w porządku obrad. W takim regulaminie z zasady jest
    ilu radnych (zazwyczaj kilku), oraz ilu obywateli (zazwyczaj kilkuset).