  • 1. Data: 2022-06-12 15:24:07
    Temat: Właściciel zmarł, wyje alarm
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://rzeszow-news.pl/alarm-na-osiedlu-grota-rowec
    kiego-mieszkancy-urzedowa-niemoc/

    W skrócie - właściciel garaży zmarł i od dwóch tygodni wyje u niego w
    garażu alarm. No i nic się nie da zrobić. Fajne te nasze służby, takie
    nie za przydatne. Domyślam się, że jak ktoś te drzwi rozpierdoli, to
    okaże się że policja jest wyjątkowo skuteczna i dla dobra
    rozpierdalającego postawią mu zarzuty kradzieży z włamaniem i
    uszkodzenia mienia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-06-12 16:19:31
    Temat: Re: Właściciel zmarł, wyje alarm
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-12 o 15:24, Shrek pisze:

    > W skrócie - właściciel garaży zmarł i od dwóch tygodni wyje u niego w
    > garażu alarm.

    Napisałeś to tak jakby ten alarm wył z powodu śmierci właściciela.

    A ogólnie to tak zwany brak chętnego do podjęcia decyzji i przyjęcia
    ewentualnej odpowiedzialności - z powodu braku znajomości przepisów,
    procedur, prawa. Pewnie teraz coraz częściej będziemy się z tym stykać,
    gdy większość stanowisk się obsadza kucharkami czy aptekarzami.

  • 3. Data: 2022-06-12 17:37:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    cef napisał(a) :
> [...]
    > procedur, prawa. Pewnie teraz coraz częściej będziemy się z tym stykać,
    > gdy większość stanowisk się obsadza kucharkami czy aptekarzami.

    Zapomniałeś o bufetowych ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2022-06-12 17:51:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 16:19, cef pisze:

    > Napisałeś to tak jakby ten alarm wył z powodu śmierci właściciela.

    Nie - nikt go z powodu śmierci właściciela nie może wyłączyć.

> [...]
    > procedur, prawa. Pewnie teraz coraz częściej będziemy się z tym stykać,
    > gdy większość stanowisk się obsadza kucharkami czy aptekarzami.

    No właśnie - a do knajp potrafili się na przypale i bezprawnie wbijać i
    problemu nie mieli... Tak jak napisałem fajne te służby, takie
    niezaprzydatne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-06-12 18:20:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-12 o 17:51, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > No właśnie - a do knajp potrafili się na przypale i bezprawnie wbijać i
    > problemu nie mieli... Tak jak napisałem fajne te służby, takie

    Z drugiej strony skoro policja potrzebowała przestępstwa,
    żeby interweniować, to mogli mieszkancy mieć trochę inwencji i zameldować,
    że widzieli jak do środka wchodzi ktoś i już by musieli sprawdzić
    czy tam trup nie został albo nie wzywa pomocy

  • 6. Data: 2022-06-12 18:24:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 18:20, cef pisze:

> [...]
    > że widzieli jak do środka wchodzi ktoś i już by musieli sprawdzić
    > czy tam trup nie został albo nie wzywa pomocy

    Jestem dziwnie spokojny że daliby radę olać. Zapukaliby i stwierdzili,
    że skoro nikt nie odpowiada, to znaczy że pomocy nie potrzebuje (a jak
    odpowiada to tym bardziej:P). Pamiętasz wątek z dzikiem co kurwował jak
    do niego strzelali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-06-12 18:55:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-12 o 18:24, Shrek pisze:

> [...]
    > że skoro nikt nie odpowiada, to znaczy że pomocy nie potrzebuje (a jak
    > odpowiada to tym bardziej:P). Pamiętasz wątek z dzikiem co kurwował jak

    Mogli krew rozlać albo anonim podesłać, że bomba jest w garażu
    i wybuchnie jak alarm będzie wył dłużej niż ileś tam....

  • 8. Data: 2022-06-12 19:04:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 18:55, cef pisze:

    > Mogli krew rozlać albo anonim podesłać, że bomba jest w garażu
    > i wybuchnie jak alarm będzie wył dłużej niż ileś tam....

    To już prościej samemu zamek rozpierdolić i kara mniejsza jakby się
    kulsony ogarnęły... Także tak - generalnie jak coś potrzebujesz od
    kulsonów to lepiej zrobić to samemu, tylko trzeba zadbać o to żeby cię
    kulsony nie złapały. Ale jako że one leniwe z natury som, to jak
    wcześniej nie zgłosisz to mają to w dupie. Więc podstawowa zasada to nie
    dzwonić na kulsony, bo kulson ci i tak nie pomoże a zaszkodzić może.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-06-12 20:59:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 15:24, Shrek pisze:

> [...]
    > okaże się że policja jest wyjątkowo skuteczna i dla dobra
    > rozpierdalającego postawią mu zarzuty kradzieży z włamaniem i

    Jeśli opis w artykule jest właściwy, to taki wyjący alarm należy
    potraktować jako miejscowe zagrożenie - zagrożenie dla zdrowia ludzi.
    Procedurę stosowną z uprawnieniami do otwarcia tego garażu ma Straż
    Pożarna. Chyba, że problem w artykule wyolbrzymiono.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2022-06-13 16:45:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Nie - nikt go z powodu śmierci właściciela nie może wyłączyć.

    Może. Policja i Straż Pożarna.
    Mogą dostać się przez okno, a nawet wytłuc to okno.
    Jak mieszkał w bloku to asysta administratora czy dozorcy.

    --
    animka