  • 1. Data: 2003-06-09 14:43:13
    Temat: Wezwanie przedsądowe
    Od: "michalek" <d...@p...onet.pl>

    Własnie otrzyamałem pismo - WEZWANIE PRZEDSĄDOWE do uiszczenia należności od
    PKP - Przewozy regionalne. Sprawa za która otrymałem kare miała miejsce w
    styczniu po pierwszym pismie napisalem odwolanie ( podobnie z restza jak
    znajomy ktory rowniez zostal ukarany) w moim przekonaniu oczywiscie
    zasadne( kontroler "prywatny" sprawdzil mi bilet w przejsciu miedzy wagonami
    w poc osobowym wypychajac mnie z tego wlasnie przejscia do wagonu z
    przedzialami pierwszej klasy. Pociag byl osobowy i zawsze byla na "
    czerwonych " wagonach tabliczka wagon klasy drugiej - tego dnia podobno jej
    nie bylo, ale sami kontrolerzy smiali sie przy nas ilu zlapali " na ten
    numer" itd. ) Moje pytanie odnosi sie do tego czy powinienm wyslac kolejne
    pismo ( groza mi wszceciem p sadowego jezeli nie zaplace w ciagu 7 dni) czy
    jestem na starconej pozycji i musze zapłacić. Skubance nie podaja telefonu
    do siedziby "przewozów regioalnych" swoją drogą istnieje cos takiego jak
    wezwanie "przedsądowe"??. Z gory dziekuje za wszelkie informacje