  • 1. Data: 2004-09-06 13:53:06
    Temat: Wezwanie na swiadka - zwolnienie lekarskie
    Od: "Jocker Clio 1,4" <serwis5@(wytnij)poczta.onet.pl>

    Witam Serdecznie

    Moja zona zostala wezwana na swiadka w sprawie z mojego powodztwa ( konflikt
    z bylym pracodawca)
    Jej obecny stan ( cioza 3 tygodnie do rozwiazania) jednoznacznie wskazuje na
    to ze nie powinna "kosztowac" stresu, jest juz 5 miesiecy na zwolnieniu. I
    teraz pytanie: jezeli zlozy zwolnienie lekarskie to czy sprawa sie
    odbedzie - bo wezwani sa tez inni swiadkoweie - czy zostanie odroczona do
    terminu ktory ja wskaze lub zona.
    Dziekuje za podpowiedzi.

    -