  • 1. Data: 2005-09-05 14:06:20
    Temat: Weksel?
    Od: "Mirek" <a...@w...pl>

    Witam,

    Muszę spisać z pewną osobą umową w której zobowiąże się ona do spłaty na
    moją rzecz pewnej sumy pieniędzy w jakimś czasie (powiedzmy rok). Chyba
    nazywa się to weksel.

    Proszę o radę jak taki dokument powinien wyglądać, co zwierać, a może ktoś
    ma wzór do podesłania na priv

    Z góry dziękuje za pomoc

    Mirek

  • 2. Data: 2005-09-05 14:19:35
    Temat: Re: Weksel?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mirek napisał(a):
> [...]
    > nazywa się to weksel.
    >
    > Proszę o radę jak taki dokument powinien wyglądać, co zwierać, a może ktoś

    Kilka wzorów jest na www.weksel.pl

    Ponadto zwróć uwagę, że weksel nie może zobowiązywać do zapłaty "w ciągu
    jakiegoś czasu" (tzn. "do dnia"), tylko w ściśle określonym dniu
    ("dnia...", "za okazaniem").

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-05 14:35:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dfhk2r$lrl$1@news.onet.pl...

    > Ponadto zwróć uwagę, że weksel nie może zobowiązywać do zapłaty "w
    ciągu
    > jakiegoś czasu" (tzn. "do dnia"), tylko w ściśle określonym dniu
    > ("dnia...", "za okazaniem").

    Wiesz, jak strony się na to zgodzą, to weksel wcześniej wykupić można.