  • 1. Data: 2004-10-19 10:52:53
    Temat: WKU i studia
    Od: "tensor" <a...@l...pl>

    Witam
    Mam taka watpliwosc odnosnie WKU i odroczenia ze wzgledu na studia. Jak to
    jest, czy trzeba co rok dostarczac kwit z uczelni, ze sie jest studentem bez
    wezwania WKU, czy dopiero wtedy gdy przysla odpowiednie pismo.

    z gory dziekuje za rozwiania moich watpliwosci
    tensor

  • 2. Data: 2004-10-19 12:48:49
    Temat: Re: WKU i studia
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    bez
    > wezwania WKU, czy dopiero wtedy gdy przysla odpowiednie pismo.
    >
    > z gory dziekuje za rozwiania moich watpliwosci

    na poczatku studiow wystarczy. BO jezeli odchodzisz z uczelni/wyrzucaja
    Cie to odrazu wysylaja pisemko
    do WKU.

    P.

  • 3. Data: 2004-10-19 12:57:05
    Od: Patryk <p...@N...onet.pl>

    tensor wrote:
    > Mam taka watpliwosc odnosnie WKU i odroczenia ze wzgledu na studia. Jak to
    > jest, czy trzeba co rok dostarczac kwit z uczelni, ze sie jest studentem
    > bez wezwania WKU, czy dopiero wtedy gdy przysla odpowiednie pismo.
    nie wiem jak to wyglada od strony przepisow ale mi w wku powiedziano ze
    trzeba dostarczac co roku na nowo, nie wiem co oni z tym robia, pewnie
    wyrzucaja do kosza, ale dla swietego spokoju zanosze

    moj kolega przestal zanosic i na razie nie dostal zadnych upomnien

    --
    Patryk

  • 4. Data: 2004-10-19 14:17:25
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    dla swietego spokoju zanos im co pol roku.
    ja zanioslem tylko raz, na 1-wszym roku.
    i gdy po studiach zaszedlem do WKU
    mily (na prawde mily) pan powiedzial, ze
    wlasciwie to powinienem byc w wojsku...
    bo nie zglaszalem ze sie ucze...
    tak mi powiedzial.

    --
    Miałem, ale sprzedałem http://tinyurl.com/46nbg
    "Jestem Jim, ale większość mówi na mnie - Jim"

  • 5. Data: 2004-10-19 14:35:14
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    Rozwieję waszw wątpliwości.
    Przepis art. 39 ust. 7 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym
    obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r. Nr 21, poz. 205
    z późniejszymi zmianami) określa:
    "Poborowy, któremu udzielono odroczenia, po zakończeniu roku studiów, nie
    później jednak niż w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia kolejnego roku
    studiów, przedstawia wojskowemu komendantowi uzupełnień właściwemu ze
    względu na miejsce pobytu stałego (zamieszkania) lub pobytu czasowego
    trwającego ponad dwa miesiące zaświadczenie o ukończeniu poprzedniego i
    rozpoczęciu nowego roku studiów.
    Jupraw