  • 1. Data: 2005-08-12 10:09:55
    Temat: VAT + okna
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Witam,

    mam mala watpliwosc, moze ktos zechcialby pomoc.

    Kupilem u gostka okno dwuskrzydlowe oraz parapet. Jedno i drugie z montazem.
    Na fakturze widnieje oczywiscie
    45.42.11-00.00 tj. "Roboty instalacyjne futryn drzwiowych i ram okiennych".
    Nie zgadzam sie z taka interpertacja i pragne miec wyszczegolnione na
    fakturze: (1) okno, (2) parapet, (3), montaz (1), (4) montaz (2).
    Zalezy mi na tym, poniewaz obawiam sie sytuacji, za za jakis czas moze sie
    cos stac z oknem, a gostek stwierdzi, ze on tylko montowal, a okno to sobie
    niech reklamuje u tego co je sprzedal...Zwlaszcza, ze juz dal sie poznac od
    'dobrej' strony "wziac kase i w krzaki"

    Czy mam prawo domagac sie od sprzedawcy udokumentowania na fakturze VAT
    rzeczywistego przebiegu zdarzen tj sprzedazy i montazu ? Moze jakas
    podstawa...

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2005-08-12 10:12:10
    Temat: Re: VAT + okna
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > Czy mam prawo domagac sie od sprzedawcy udokumentowania na fakturze VAT
    > rzeczywistego przebiegu zdarzen tj sprzedazy i montazu ? Moze jakas
    > podstawa...

    Jak mu dopłacisz VAT za okno i parapet do 22% to ci wypisze bez gadania.
    Przecież te cyrki wynikają wyłącznie z nienormalnych podatków.

  • 3. Data: 2005-08-12 10:16:09
    Od: "Daroot" <d...@p...onet.pl>

    > Jak mu dopłacisz VAT za okno i parapet do 22% to ci wypisze bez gadania.
    > Przecież te cyrki wynikają wyłącznie z nienormalnych podatków.

    Dokladnie.. Wystawia fakture na usluge i puszcza to na 7% VAT-u. Ale
    powinien
    dolaczyc do tego umowe oraz dokument wydania materialu...
    Pozdrawiam!

    It has removed 895 spam emails to date.
    Try www.SPAMfighter.com for free now!

  • 4. Data: 2005-08-12 18:46:25
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Fri, 12 Aug 2005 12:09:55 +0200, $$Szalony_Kapelusznik$$
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > mam mala watpliwosc, moze ktos zechcialby pomoc.
    >
    > Kupilem u gostka okno dwuskrzydlowe oraz parapet. Jedno i drugie z montazem.
    > Na fakturze widnieje oczywiscie

    Miałem podobną sytuację. Ale: najpierw spisaliśmy umowe, która zawierała
    dokładny opis całości zamówienia i prac. A po wykonaniu i zamówienia
    otrzymałem fakture " montaż stolarki wewnętrznej" czy jakoś tak, z 7
    %vat.

    Nie spisywałeś wcześniej umowy ?

    Pozdr.

    R.