  • 191. Data: 2018-06-28 00:02:20
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-06-18 o 20:38, Shrek pisze:

    > Nie ratownika, a basenu. Chyba że każdy ratownik ma swój.

    Czyli przed użyciem szukają prezes, by wyraził zgodę?

  • 192. Data: 2018-06-28 00:03:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-06-18 o 20:37, Shrek pisze:

    > Kłamiesz. Twierdziłeś, że było zbędne. A nawet mogło zaszkodzić.
    > Uprzedzając - szukać nie będę, bo będziesz twierdził, że tam jest
    > napisane coś innego.
    Skoro wiesz, ze było co innego napisane, to faktycznie nie szukaj.

  • 193. Data: 2018-06-28 06:31:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli przed użyciem szukają prezes, by wyraził zgodę?

    NA to wychodzi, bo inaczej się zużyje albo ktoś ukradnie.

    Shrek

  • 194. Data: 2018-06-28 10:57:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-06-18 o 06:31, Shrek pisze:

    > NA to wychodzi, bo inaczej się zużyje albo ktoś ukradnie.

    Na to nie wpadłem. Może opisany w artykule ratownik poszedł szukać
    prezesa po protu:-)

  • 195. Data: 2018-06-28 14:09:36
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Robert Tomasik Gdzie: pl.soc.prawo
    Kiedy: 27.06.2018, 11:24:34

    > I zauważ, że to nie ona zasłała, tylko podobno "jakiś facet za
    > płotem"

    Rozumiem, że ty wręczyłbyś urządzenie dopiero w przypadku, gdyby
    nieprzytomny osobiście po nie przyszedł?

  • 196. Data: 2018-06-28 14:14:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-06-18 o 14:09, Lort pisze:

    > Rozumiem, że ty wręczyłbyś urządzenie dopiero w przypadku, gdyby
    > nieprzytomny osobiście po nie przyszedł?

    Ani tyle. :-)

  • 197. Data: 2018-06-28 17:09:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 14:09, Lort pisze:
    > Kto: Robert Tomasik Gdzie: pl.soc.prawo
    > Kiedy: 27.06.2018, 11:24:34

    > Rozumiem, że ty wręczyłbyś urządzenie dopiero w przypadku, gdyby
    > nieprzytomny osobiście po nie przyszedł?

    I notarialnie poświadczył, że wyklucza dalsze pogorszenie stanu zdrowia,
    oraz że nie ukradnie AED.

    No chyba że wskoczy do basenu i zacznie się topić. Wtedy to inna sprawa.

    Shrek

  • 198. Data: 2018-06-28 17:12:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na to nie wpadłem. Może opisany w artykule ratownik poszedł szukać
    > prezesa po protu:-)

    I co cie kretynie tak bawi? Że przez takiego kretyna jak ty człowiek być
    może został kaleką? No boki zrywać.

    Shrek

  • 199. Data: 2018-06-28 17:19:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-06-18 o 17:12, Shrek pisze:

    > I co cie kretynie tak bawi? Że przez takiego kretyna jak ty człowiek być
    > może został kaleką? No boki zrywać.

    Ależ ja drwię z Twoich idiotycznych dopisków.