  • 11. Data: 2004-06-16 16:13:26
    Temat: Re: Upowaznien do Wydzialu Komunikacji?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:caodlj$k10$2@news.onet.pl...

    > A jakaś podstawa prawna, oprócz zarządzenia Pani Zosi?

    Myślę, że owo unormowanie da się wywieść z kpa. Ojciec nie jest stroną
    postępowania.

  • 12. Data: 2004-06-17 11:39:14
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    > Użytkownik "greg" <g...@p...edu.pl> napisał w wiadomości

    > na
    >
    > Ale to dotyczyło podmiotu gospodarczego. W tym wypadku ma prawo występować
    > pracownik firmy.

    Auto rejestrowane było na osobę fizyczną nie na firmę, a upoważnienie pisane
    było na zwykłej kartce papieru bez podawania kto ja jestem i dla kogo
    pracuję.

  • 13. Data: 2004-06-17 16:47:13
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Myślę, że owo unormowanie da się wywieść z kpa. Ojciec nie jest stroną
    > postępowania.

    Ale kpa reguluje też kwestię pełnomocnictwa. Art.32 i 33.
    "Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu."

    KG

  • 14. Data: 2004-06-18 20:27:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale kpa reguluje też kwestię pełnomocnictwa. Art.32 i 33.
    > "Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do
    protokołu."

    W sumie tak. A zatem należało by zapytać panie, z czego ów obowiązek
    wywodzą. Ja kiedyś miałem podobny problem, jak pani zażądała obecności
    wszystkich współwłaścicieli samochodu przy tym, jak zgłaszam, że się
    przemeldowałem. Nic się nie zmieniało, właściciele Ci sami, ale Pani się
    uparła, że pozostali musza wyrazić zgodę. Nie dała sobie wytłumaczyć, ze
    ja już się przemeldowałem bez ich zgody, więc co ma ich zgoda do rzeczy.
    Pomogło, jak wyjaśniłem jej, ze po prostu zgłoszenie zostawię na dzienniku
    podawczym i poczekam na decyzje administracyjną odmawiającą dokonania
    wpisu.

    Natomaist nie jestem pewien, czy nie ma gdzieś przepisu nakazującego
    osobisty odbiór dokumentu. Tak jest przy dowodzie osobistym na przykład.
    No ale wówczas przez pełnomocnika tego też by się nie dało załatwić.

    No to dochodzę do wniosku, że najlepszym wyjściem byłoby zastosowanie
    mojego sposobu. Złożyć im to za pokwitowaniem i zaradzać decyzji
    odmawiającej rejestracji.

  • 15. Data: 2004-06-19 08:32:35
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    > No to dochodzę do wniosku, że najlepszym wyjściem byłoby zastosowanie
    > mojego sposobu. Złożyć im to za pokwitowaniem i zaradzać decyzji
    > odmawiającej rejestracji.

    z doświadczenia wiem ze
    skutkuje w większości wypadków
    jeszcze wyrzucić z siebie trochę błota
    jakieś epitety i kalumnie:))

  • 16. Data: 2004-06-19 18:24:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze wyrzucić z siebie trochę błota
    > jakieś epitety i kalumnie:))

    Nie warto. Z reguły wyrzucasz je w kierunku pracownika, który po prostu
    wykonuje głupie polecenie przełożonego.