  • 1. Data: 2022-05-30 23:56:54
    Temat: USA: 10 latek aresztowany - nie będzie masowej strzelaniny
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-10-latek-z-flo
    rydy-grozil-masowa-strzelanina-zostal-aresztow,nId,6
    060130
    > 10-latek z Florydy groził masową strzelaniną. Został aresztowany
    > ; 30 maja (20:45)
    >
    > 10-letni uczeń szkoły podstawowej w Cape Coral na Florydzie został
    > aresztowany z powodu wysyłania SMS-ów z groźbą masowej strzelaniny -
    > poinformowała policja. Chłopiec został zakuty w kajdanki i wprowadzony
    > do radiowozu. [...]

    Co w RP3 policja może zrobić poniżej 12 lat?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-05-31 01:33:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-10-latek-z-flo
    rydy-grozil-masowa-strzelanina-zostal-aresztow,nId,6
    060130

    > Co w RP3 policja może zrobić poniżej 12 lat?

    Zatrzymać, obezwładnić jeśli zagraża sobie i innym, na pewno. Pewnie
    nawet postrzelić/zastrzelić, jeśli nie ma innego wyjścia, a zagrożone
    jest życie wielu osób.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-05-31 07:10:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zatrzymać, obezwładnić jeśli zagraża sobie i innym, na pewno. Pewnie
    > nawet postrzelić/zastrzelić, jeśli nie ma innego wyjścia, a zagrożone
    > jest życie wielu osób.

    Żebyś się nie zdziwił. Zabójca adamowicz mówił że planuje "coś
    większego" i służba wiezienna przekazała to dalej. Potem... wsiadł w
    samolot, chciał się do belwederu wbić bo myślał że tam mieszka duda,
    wrócił do gdańska i dalszy ciąg znasz. Policja ma w dupie takie groźby
    zwłaszcza jak ktoś jest nieletni albo po prostu chory psychicznie.
    Czekają aż coś się stanie i wtedy okazuje się, że na klienta cała
    dzielnica się skarżyła i mimo, że policja jak ognia unikała oficjalnych
    zgłoszeń, to została całkiem gruba teczka wskazująca, że klient od dawna
    nie tylko groził ale i dymił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-05-31 10:51:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 31.05.2022 o 07:10, Shrek pisze:

    Dość dziwne zdanie:

    > że na klienta cała
    > dzielnica się skarżyła i mimo,

    "skarżyła i mimo" - co to znaczy? Spróbuj przetłumaczyć to na język polski.

    --
    -
    Akarm

  • 5. Data: 2022-05-31 11:10:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dzielnica się skarżyła i mimo, że policja jak ognia unikała oficjalnych
    > zgłoszeń, to została całkiem gruba teczka wskazująca, że klient od dawna

    Jeśli nawiązujesz do posta AF, to nie sądzę aby takie słowa w PL kogoś
    ruszyły, bo nasza świecka tradycja nie obejmuje na szczęście strzelanin
    w szkołach. Co zaś ja mam na myśli, to, że jak będziesz miał 12-to
    latka, który zastrzelił już jedną osobę, a nadal wymachuje bronią i nie
    chce jej oddać, a ma w zasięgu rażenie inne osoby, to jednak sądzę, że
    polska policja przy braku innych możliwości go przynajmniej postrzeli.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2022-05-31 11:22:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

> [...]
    > chce jej oddać, a ma w zasięgu rażenie inne osoby, to jednak sądzę, że
    > polska policja przy braku innych możliwości go przynajmniej postrzeli.

    Ale dopiero po tym jak dzieciak już kogoś zastrzeli?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2022-05-31 11:28:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > chce jej oddać, a ma w zasięgu rażenie inne osoby, to jednak sądzę, że
    > polska policja przy braku innych możliwości go przynajmniej postrzeli.

    Jak już zabije, to zrobią. Jak będzie o tym wcześniej gadał, to przyjmą
    zgłoszenie (jak akurat będzie komu przyjąć) powiedzą że ton tylko tak
    żartuje i napiszą wniosek do sądu. Jak sąd zdąży to się zobaczy. Jak nie
    to w końcu coś odwali i wtedy go zamkną w areszcie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-05-31 12:39:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 07:10:28 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > dzielnica się skarżyła i mimo, że policja jak ognia unikała oficjalnych
    > zgłoszeń, to została całkiem gruba teczka wskazująca, że klient od dawna

    No ale sam widzisz - im grubsza teczka, tym wiecej dowodow, ze tylko
    mowi, a nic nie zrobi :-(

    Dzielnicowego wyslac, moze bedzie czynna napasc?
    Po czym sie okaze, ze to dzielnicowego wina ..

    J.

  • 9. Data: 2022-05-31 13:19:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2022 o 12:39, J.F pisze:

    > No ale sam widzisz - im grubsza teczka, tym wiecej dowodow, ze tylko
    > mowi, a nic nie zrobi :-(

    Kulsonia logika:P Wychodzi na to, że w sumie im więcej gróźb tym
    bezpieczniej:P

    > Dzielnicowego wyslac, moze bedzie czynna napasc?

    Dzielnicowy ma to w dupie. On pracuje na emkę, a problemem dla niego nie
    jest świr, tylko obywatele co niewiadomo czemu akurat na niego się
    uwzięli, żeby dupę ruszył:(

    > Po czym sie okaze, ze to dzielnicowego wina ..

    Jak już coś odwali, to właśnie dzielnicowego, który miał to w dupie.
    Dlatego stara się zniechęcić wszystkich do jakichkolwiek interakcji z
    jego skromną osoba - nie ma numerka zgłoszenia, nie ma problemu. Coś jak
    ze służbą zdrowia. Zamknąć POZ a potem weekendowy mówi, że nadmiarowe
    zgony to wina obywateli bo o zdrowie nie dbają i do lekarza nie chodzą.
    A jak już przyjdą to czemu tak późno:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-05-31 14:07:58
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 31.05.2022 o 11:22, A. Filip pisze:

    > Ale dopiero po tym jak dzieciak już kogoś zastrzeli?

    Preferujesz oddanie "strzału ostrzegawczego" w kolano czy od razu w
    głowę z powodu durnego smsa?