  • 1. Data: 2002-10-22 14:06:38
    Temat: UPC
    Od: "JIMMYtm" <v...@p...com>

    przyszedl do mnie gosc, pogazal legitke UPC - kablowka TV i zamontowal mi
    kablowke mowiac ze skoro to blok mieszkalny a nie ma anteny zbiorczej to mam
    prawo do 6 kanalow (TVP1,TVP2 itp). zalozyl i poszedl. zaczalem dostrajac TV
    a tu wszystkie progsy (discovery, avante itp) trudno pomyslalem moze tak ma
    byc jak przyjdzie drugi raz to mu powiem ze innych progsow nie chce.

    za miesiac przychodzi inny koles i od drzwi mi mowi ze zaloza sprawe w
    sadzie przeciwko mnie ze sie na lewo podpiolem i mam 2 wyjscia, albo z nimi
    walczyc (jeg usmieszek mowil mi co by to za walka byla) albo podpisuje umowe
    na pol roku i zalatwiamy to ugodowo.

    no i w zwiazku z tym pytanie do Was czy sprawa w sadzie byla by przegrana ?
    mialem jakiesz szanse ? dalem sie podpusic i podpisalem cyro na 6 miechow ?
    jak to wyglada wg Was i wg prawa?

    --
    "Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
    Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to