  • 1. Data: 2003-07-06 22:52:39
    Temat: UE - czy ktos moze to zweryfikowac?
    Od: dan <d...@p...pl>

    Na jednym z portali przeczytalem cos takiego:

    "Dzięki dopasowaniu polskiego prawodawstwa do prawodawstwa UE od 1
    stycznia 2003 r urządzenia dopuszczone do użycia w UE są generalnie
    również dopuszczone u nas. Na przykład: stacje bazowe Trendware mające
    unijne certyfikaty Królestwa Holandii nie musza już uzyskiwać takich
    certyfikatów w Polsce".

    czy ktos moze mi powiedziec, czy faktycznie tak jest? bo nie chce mi sie
    w to wierzyc a autor tekstu nie podal zadnych odnosnikow do ustaw.

    Pozdrawiam
    Dan