  • 11. Data: 2020-04-06 20:14:45
    Temat: Re: The Coronavirus Could Change How We Vote In 2020 And Beyond
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Próbujesz tej samej retoryki, co w Dzienniku Telewizyjnym przed chwilą.
    > Zrobili "referendum" i zapytali ludzi, czy wolą iść do urny, czy
    > głosować korespondencyjnie. 80% woli korespondencyjnie, wiec ogłosili,
    > ze 80% ludzi jest za wyborami korespondencyjnymi. Tylko zapomnieli
    > dodać, ze nie można było być przeciwko.

    Ależ o co ci chodzi? Standardy "jak w wyborach Tuska" ci się nie podobają?
    Tam się spytali tylko kto jest przeciw, opcja wstrzymania się od głosu
    została wykluczona procedurą :-)

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2020-04-06 22:58:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Tylko, czy to Niemcom jakoś pomogło? Pytam, bo z tego, co w telewizji
    > mówią, to raczej cienko u nich, ale mogą kłamać.

    > No właśnie podobno się nie uodporniają i w tym problem.

    Wykryto korowinusa u tygrysa w ZOO. Jednak zwierzta też się zarażają.

    https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fa
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=03cf771a-f0a5-5a2d-8186-fa6fe4fd055b&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-04-07 00:01:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niczego nie próbuję poza robieniem jaj z czerwonego ch_ja.
    Im bardziej pezetpeerowskie bydlę, tym mądrzejszego i sprawiedliwszego udaje. Mieli
    swój czas, a teraz niech się cieszą że na
    drzewach są liście, bo mogło i powinno (!!) być inaczej.

    -----

  • 14. Data: 2020-04-07 08:51:00
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Tylko, czy to Niemcom jakoś pomogło? Pytam, bo z tego, co w telewizji
    > mówią, to raczej cienko u nich, ale mogą kłamać.

    skoro myślą oni jak i Austriacy o poluzowaniu zbiorowej kwarantanny oraz
    przyjmują chorych z Włoch, to chyba radzą sobie lepiej niż inni.

    > No właśnie podobno się nie uodporniają i w tym problem.

    Nie wiem, na razie wszyscy naukowcy twierdzą, że się uodparniają, nawet
    eksperymentują z transfuzją krwi od osób po przejściu dla osób chorych.

    --
    http://kaczus.ppa.pl/promocje

  • 15. Data: 2020-04-07 10:41:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 06.04.2020 o 09:33, Tomasz Kaczanowski pisze:

    >Tylko, czy to Niemcom jakoś pomogło? Pytam, bo z tego, co w telewizji
    >mówią, to raczej cienko u nich, ale mogą kłamać.

    Czy tak cienko ... na dzis maja 1400 zgonow, na 100 mln kraj to
    drobiazg.
    A grypa potrafila tam zabic 30 tys ludzi - ale posrednio.

    Bulwersowac moga natomiast te ich domy seniora, gdzie sie np zdarzylo
    ze polowa zarazona i 11 zgonow.

    >No właśnie podobno się nie uodporniają i w tym problem.

    Skoro w Chinach epidemia wygasa, to widac sie uodporniaja.
    W Polsce tez pare przypadkow wyleczenia ..

    J.

  • 16. Data: 2020-04-09 00:18:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-07 o 10:41, J.F. pisze:
    > Bulwersowac moga natomiast te ich domy seniora, gdzie sie np zdarzylo ze
    > polowa zarazona i 11 zgonow.

    No i o to chyba chodziło, żeby staruchami się nie zajmowaći zeby jak
    najszybciej zdechli.bo miejsca blokują :-(

    --
    animka