  • 11. Data: 2004-04-21 12:19:05
    Temat: Re: Termin odpowiedzi na pismo urzędowe - czy istnieje
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam]cn.net.pl>

    Uzytkownik Jaroslaw Druzbinski napisal:

    > innych podmiotach. Nie chce zgadywac co to sa te idmioty dlatego

    .. te inne podmioty ..

    Tak mialo byc ale cos mi klawiatura przestała chyba pisać

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania

  • 12. Data: 2004-04-21 12:26:15
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:

    > Piszesz tj. ...
    > Jednostki Samorządowe są w KPA wyszczególnione i oprócz nich pisze o
    > innych podmiotach. Nie chce zgadywac co to sa te idmioty dlatego należy to
    > dokładnie sprawdzić o komentarzach. Nie mam możliwości tego sprawdzić wiec
    > może ktoś to już sprawdzał i się podzieli tą informacją.

    Pewnie chodzi o Policję, Straż Pożarną i inne agencje powołane na
    podstawie ustawy np: Agencje Nieruchomości Rolnych. Co do pomysłu
    obligowania spółek handlowych do KPA wydaje sie on być abstrakcyjny. Tym
    bardziej ze KSH nawet o tym nie wspomina.

    --
    l...@s...pl

  • 13. Data: 2004-04-21 12:32:58
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam]cn.net.pl>

    Uzytkownik sebol napisal:

> [...]
    > obligowania spółek handlowych do KPA wydaje sie on być abstrakcyjny.
    > Tym bardziej ze KSH nawet o tym nie wspomina.

    Ale dalej to jest "pewnie". W prawie nie ma pewnie lecz napewno. A mnie
    chodzi właśnie o to napewno.

  • 14. Data: 2004-04-21 12:42:23
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiesz po polsku Wojtku ?
    >
    > BEZ zwloki...

    Tylko ze to "bez zwloki" nie wiadomo ile trwa.
    Czy np.1 dzien opznienia to juz zwloka czy nie?
    A kwadrans?

    W sumie zapis cytowany jest bardzo nieprecyzyjny.
    Zwrot bez zbędnej zwłoki - daje duza dowolnosc.
    Co to jest zwloka? Co to znaczy zbedna zwloka?

    A przeciez mozna byloby sformulowac to
    w stylu: maksymalny termin odpowiedzi
    trwa np. 30 dni. I wtedy sprawa jest jasna.
    Oczywiscie powinno byc zapisane, jakie
    konsekwecje niesie brak odpowiedzi.

    Przeciez tak jest w stosunku do obywatela
    - brak odpowiedzi w ciagu np. 7 dni skutkuje
    czyms tam (np. postepowaniem sadowym )

    WOJSAL

  • 15. Data: 2004-04-21 12:44:43
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam]cn.net.pl> napisał w
    wiadomości news:c65il9$23ct$1@link.cn.net.pl...
    > Uzytkownik WOJSAL napisal:
    >
    > Patrz Par. 3

    Co to jest "sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego"?
    Czy wystapienie o zgode na cos tam, jest wlasnie
    taka sprawa?

    WOJSAL

  • 16. Data: 2004-04-21 14:08:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
    > Ale dalej to jest "pewnie". W prawie nie ma pewnie lecz napewno. A mnie
    > chodzi właśnie o to napewno.

    przecież jest "do załatwiania spraw określonych w pkt 1", czyli
    załatwianych w drodze decyzji administracyjnej. Jeśli wskażesz że bank
    taką wydaje...

    KG

  • 17. Data: 2004-04-21 19:14:53
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam]cn.net.pl>

    Uzytkownik WOJSAL napisal:

    > Co to jest "sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego"?
    > Czy wystapienie o zgode na cos tam, jest wlasnie
    > taka sprawa?

    Calkiem mozliwe A co to sa te sprawy zapytaj ustawodawcow bo to oni
    redagowali KPA

  • 18. Data: 2004-04-23 10:52:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam]cn.net.pl> napisał w
    wiadomości news:c66h8q$2dqp$1@link.cn.net.pl...

    > Calkiem mozliwe A co to sa te sprawy zapytaj ustawodawcow bo to oni
    > redagowali KPA

    Bez przesadyzmu. Nie wymagajmy, by posel rozumial to,
    za czym glosuje...
    ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl