  • 1. Data: 2020-06-20 10:40:42
    Temat: Tarcza uniejawnienie rozprawy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Takie coś dostałem:

    Sąd Okręgowy w ---- Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych w sprawie z
    powództwa -------- przeciwko Krajowemu Ośrodkowi Wsparcia Rolnictwa w
    Warszawie z udziałem Rzecznika Praw Obywatelskich w Warszawie informuje,
    że na podstawie art. 15zzs3 ust. 1 ustawy z 2 marca 2020 r. o
    szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
    i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi
    sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 875) sprawa została skierowana na
    posiedzenie niejawne celem rozpoznania apelacji.

    Podpisano straszy sekretarz jakoś tam.

    I teraz parę ciekawostek i pytań:

    Dostałem... mailem. Maila dostali... telefonicznie od powódki. Upierali
    się że muszą mailem. Czy ten mail to ma jakikolwiek charakter oficjalny?
    Niby ktoś się podpisał ale klawiaturowo. Żadnego pouczenia o teminie na
    sprzeciw, żadnego skanu, żadnego numeru pisma. Jeśli mam prawo do
    sprzeciwu, to termin biegnie? Od kiedy od tego jak kliknę potwierdź, od
    wysłana, od pierwszego logowania na pocztę po wysłaniu? Wysłali dwa
    razy, więc jakby dwukrtone doręczenie jest;) Kiedyś przesyłki sądowe
    wysyłali z potwierdzeniem odbioru, dwukrotna próba, teraz wysyłają na
    mejla o którym nawet nie mają pojęcia czy dobry?

    Drugie pytanie czy mam w ogóle prawo sprzeciwu, czy po prostu sąd
    kapturowy. I proszę nie pisać, żebym sobie sprawdził, bo tu wchodzi w
    grę ustawa o zwalczaniu covida w cholera wie której wersji - jak
    wpiszesz w googla, to większość linków na orce wygasłych, bo już się
    zmieniło. Skoro powłują się na punkt zzs, to może w punkcie hui
    paragrafu 22 jest napisane że mail od osoby podpisanej jako sekretarz
    sądowy jest ostateczny i nie ma możliwości sprzeciwu?

    Trzecie pytanie - ani ja ani RPO nie odonosiliśmy się do ostatniego
    pisma procesowego strony przeciwnej, gdyż zamierzaliśmy to zrobić na
    rozprawie. I teraz pytanie - skoro niejawna i bez obecności stron, to
    trzeba się odnieść - jak zapewnić że pismo procesowe po takim mailu
    będzie w ogóle wzięte pod uwage? W końcu rozprawa może się odbyć zanim
    ktoś to włoży do akt.

    Akt czwarty - sprawa trwa tyle czasu, że zaraz po "swojej stronie" będę
    miał... pisiego rzecznika. Czyli pozywając państwo - pozwanym będzie
    państwo, sędzią będzie państwo... i oskarżycielem również będzie państwo;)

    Ogólnie - sprawa trwa trzy i pół roku i nawet się jeszcze apelacja nie
    odbyła. A jak się odbędzie to będzie kasacja...

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-07-09 09:21:29
    Temat: Re: Tarcza uniejawnienie rozprawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2020 10:40:42 +0200, Shrek napisał(a):
    > Takie coś dostałem:
    [...]
    > Dostałem... mailem. Maila dostali... telefonicznie od powódki. Upierali
    > się że muszą mailem. Czy ten mail to ma jakikolwiek charakter oficjalny?

    A widzisz, to moze ma :-)

    zaloz sobie maila

    No i jakos szybko poszlo, skoro masz juz kolejna decyzje :-)

    J.