  • 1. Data: 2020-06-29 20:09:59
    Temat: Tak sie to robi w Chicago
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/USA.-Nie-zyje-A
    maria-Jones.-13-latka-zostala-postrzelona-w-szyje

    "Amaria Jones bawiła się ze swoją matką w domu.
    W pewnej chwili przez okno domu przeszła kula z broni palnej, która
    najpierw trafiła w telewizor, a następnie prosto w szyję 13-letniej
    dziewczynki.

    Tego samego dnia kobieta przeżyła jeszcze jedną tragedię. W innej
    strzelaninie zginął jej siostrzeniec, mieszkający zaledwie trzy
    przecznice od jej domu.

    Tego weekendu w Chicago w trakcie ulicznych strzelanin zginęło 14
    osób, w tym 5 nieletnich. Z kolei ponad 100 osób zostało rannych. "

    Pamietam jakis inny news - i podobnie - kilkanascie ofiar, w tym
    jakies przypadkowe dzieci ... tradycja Al Capone zobowiazuje ?

    J.

  • 2. Data: 2020-06-29 21:22:28
    Temat: Re: Tak sie to robi w Chicago
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pozwą producenta?

    -----

  • 3. Data: 2020-06-30 09:35:38
    Od: z <...@...pl>

    Kraśko twierdzi że USA to wzór demokracji, sądownictwa i wymiaru
    sprawiedliwości...

  • 4. Data: 2020-06-30 10:39:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Kraśko twierdzi że USA to wzór demokracji, sądownictwa i wymiaru
    sprawiedliwości...

    Sprawiedliwosc jest bardzo szybka i skuteczna - wyciagasz pistolet i
    strzelasz :-)

    Demokracja jest bezposrednia - kto ma wiekszy gang, ten wygrywa :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-06-30 11:46:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Jun 2020 20:09:59 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Tego samego dnia kobieta przeżyła jeszcze jedną tragedię. W innej
    > strzelaninie zginął jej siostrzeniec, mieszkający zaledwie trzy

    Cos tam kiedyś czytałem, że gdyby w pobliżu było więcej dobrych ludzi z
    większymi gnatami, to do podobnych nieporządków nigdy by nie doszło.
    Pamiętam również argumenty, że powszechny dostęp do broni podnosi ogólny
    poziom kultury kontaktów międzyludzkich.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-07-01 03:27:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-30 o 10:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > sprawiedliwości...

    Taki sam pewnie wzór jak sam Kraśko. Nigdy nie zapomnę jak pierwszy raz
    w telewizji Kraśko przepytywał/ prowadził wywiad z Lepperem i tak
    szczekał, zagłuszał Leppera, że ten prawie nic nie mógł powiedziać.
    Strasznie się zdenerwowałam. pomyślałam co za cham! Zadzwoniłam zaraz do
    tej telewizji i akurat Kraśko odebrał telefon. Powiedziałam mu, że
    takiego perfidnego zachowania, tłumienia człowieka, nie dania mu się
    wypowiedzieć- nie toleruję, bo np. ja chciałabym posłuchać co Lepper
    mówi. Kraśko był bardzo zaskoczony, że ktoś zadzwonił i powiedział co o
    nim myśli. Zabełkotał coś i rozmowa się zakończyła.

    --
    animka