  • 41. Data: 2018-06-14 17:05:29
    Temat: Re: Tablice rejestracyjne a RODO
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 14.06.2018 o 10:22 Piotr Gałka <p...@c...pl>
    pisze:

    > Czyli jak robię sobie spreedsheet do wyliczania czegokolwiek to muszę
    > uważać, bo niektóre wyniki mogą być przypadkiem PESELami. A na podstawie
    > PESELa osobę można zidentyfikować - czyli chyba jest to informacja o
    > możliwej do zidentyfikowania osobie.
    > Pół biedy jak wyniki bo ich już nie przetwarzam (a o przetwarzanie jest
    > chyba cała batalia), ale gorzej jak wyniki pośrednie bo one są
    > natychmiast dalej przetwarzane w celu uzyskania tych docelowych :)
    > P.G.

    Sprubój obliczyć obwód koła. Podobno w rozwinięciu ? są zawarte wszystkie
    możliwe ciągi liczbowe, więc i jakiś PESEL się znajdzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2018-06-14 17:37:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kubuś Puchatek" napisał w wiadomości grup
    zczecinski.vectranet.pl...
    W dniu 14.06.2018 o 10:22 Piotr Gałka

    >Sprubój obliczyć obwód koła. Podobno w rozwinięciu ? są zawarte
    >wszystkie możliwe ciągi liczbowe, więc i jakiś PESEL się znajdzie.

    Wszystkie pesele sie tam znajda :-)

    Ale jest szansa, ze byc moze az tak wielu cyfr, zeby wszyskie sie
    znalazly, to ktos nie obliczy :-)

    J.

  • 43. Data: 2018-06-14 17:43:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 17:37, J.F. pisze:

    > Wszystkie pesele sie tam znajda :-)
    >
    > Ale jest szansa, ze byc moze az tak wielu cyfr, zeby wszyskie sie
    > znalazly, to ktos nie obliczy :-)

    Trzeba przejść z zapisem liczb na HEX to znacznie zmniejszy liczbę
    generowanych niechcący PESELi :)
    Albo lepiej na bin. Jest jakiś PESEL składający się z samych zer i jedynek?
    P.G.

  • 44. Data: 2018-06-14 21:10:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Trzeba przejść z zapisem liczb na HEX to znacznie zmniejszy liczbę
    >generowanych niechcący PESELi :)

    Zdaje sie, ze najlepszy obecnie algorytm pracuje od razu w hex ..

    >Albo lepiej na bin. Jest jakiś PESEL składający się z samych zer i
    >jedynek?

    Ale przeciez te zera i jedynki symbolizuja liczbe, a pesel jest
    liczba, wiec nic ci to nie da :-)

    Moze tylko tyle, ze kontrola nie zauwazy :-)

    J.

  • 45. Data: 2018-08-17 03:25:29
    Od: r...@g...com

    A jak wygląda sytuacja w przypadku kiedy,upubliczniony został wizerunek samochodu z
    numerami rejestracyjnym w konkretnej lokalizacji ulicy pod lokalem, zdjęcie zostało
    opisane, że kierowca jest Pani. Pani jest zarówno kierowca jak i właścicielem
    samochodu, auto można spotkać codziennie w tej samej lokalizacji, ponadto Pani
    właścicielka nosi koszulkę z logo firmy, w której jest dostawcą, na koszulce poza
    logo widnieje również imię Pani. Dodam jeszcze że publikacja zdjęcia bardzo mocno
    wpłynęła na małżeństwo Pani, która ukrywają przed mężem fakt pracy w danym lokalu,
    w skutek czego doszło do separacji.

  • 46. Data: 2018-08-17 10:42:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-17 o 03:25, r...@g...com pisze:
> [...]
    wpłynęła na małżeństwo Pani, która ukrywają przed mężem fakt pracy w danym lokalu,

    Kto upublicznił i gdzie?

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2018-08-21 21:26:08
    Od: <6...@6...212608.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Kto upublicznił i gdzie?

    Miś Uszatek w dobranocce...Samochód -- niestety -- został zezłomowany, bo mu
    uszko klapło...

    Masz jakieś "istotne" pytania, czy się ogarniesz, wreszczie, panie
    Malinowski.

    --
    'Tom N'

  • 48. Data: 2018-08-22 07:09:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-21 o 21:26, (Tom N) pisze:
> [...]
    > uszko klapło...
    >
    > Masz jakieś "istotne" pytania, czy się ogarniesz, wreszczie, panie

    Pytanie było niezbędne do odpowiedzi "co na to RODO", ale jak tego nie
    ogarniasz, to nie wpieprzaj się w dyskusję.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2018-08-22 19:23:54
    Od: <1...@8...192354.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Pytanie było niezbędne

    Taaa... Jakoś nikt ci nie odpowiedział, czyli było zbędne!

    > ale jak tego nie ogarniasz,

    Ogarniesz się panie Malinowski?

    --
    'Tom N'

  • 50. Data: 2018-08-23 08:50:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-22 o 19:23, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Taaa... Jakoś nikt ci nie odpowiedział, czyli było zbędne!

    Widocznie już nie oczekuje porady.

    > Ogarniesz się panie Malinowski?

    Póki co nikt w tym wątku tego nie ogarną bardziej ode mnie.

    Ale jeśli udzielić odpowiedzi bez niezbędnych danych, to nie krępuj się,
    nie po to jest światło, by pod korcem stało.

    --
    Liwiusz