  • 1. Data: 2021-06-04 10:44:42
    Temat: Ta wspaniale zacofana Floryda
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://edition.cnn.com/2021/06/01/politics/florida-
    transgender-sports-ban-ron-desantis/index.html

  • 2. Data: 2021-06-04 21:38:14
    Temat: Re: Ta wspaniale zacofana Floryda
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.06.2021 o 10:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://edition.cnn.com/2021/06/01/politics/florida-
    transgender-sports-ban-ron-desantis/index.html

    Ale o co chodzi? Podlinkowałeś jakiś artykuł, którego nie można
    odczytać, bo zgoda na przetwarzanie danych osobowych go przesłania i
    nawet słowa nie napisałeś po co to czynisz.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-06-04 22:57:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > odczytać, bo zgoda na przetwarzanie danych osobowych go przesłania i
    > nawet słowa nie napisałeś po co to czynisz.

    Po wyłączeniu javascript nic nie przesłania.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-06-05 00:11:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.06.2021 o 22:57, RadoslawF pisze:

    >>> https://edition.cnn.com/2021/06/01/politics/florida-
    transgender-sports-ban-ron-desantis/index.html
    > Po wyłączeniu javascript nic nie przesłania.

    Podpowiesz, jak? Tzn. wiem, że można w ustawieniach przeglądarki, ale
    czasem te funkcje sa przydatne.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-06-05 00:40:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-04, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > https://edition.cnn.com/2021/06/01/politics/florida-
    transgender-sports-ban-ron-desantis/index.html

    Logika nakazywałaby zniesienie podziału na kobiece i męskie w sporcie,
    ale co na to feministki? Pewnie byłyby parytety, czyli nic by to nie
    dało, bo obecny podział jest de facto parytete.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-06-05 16:07:12
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    transgender-sports-ban-ron-desantis/index.html

    > Podpowiesz, jak? Tzn. wiem, że można w ustawieniach przeglądarki, ale
    > czasem te funkcje sa przydatne.

    Bardziej przydatne jest wyłączenie bo jak jednak potrzeba
    to można włączyć dla danej strony jednym kliknięciem.
    A o braku obsługi tego cuda strona same powiadamiają.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2021-06-07 11:57:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Jun 2021 21:38:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale o co chodzi?

    O rutynowe obsesje Ąckiego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-06-15 14:41:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Jun 2021 16:07:12 +0200, RadoslawF wrote:
    transgender-sports-ban-ron-desantis/index.html

    > Bardziej przydatne jest wyłączenie bo jak jednak potrzeba
    > to można włączyć dla danej strony jednym kliknięciem.

    Ale nie ma juz stron bez JS.
    Jedno klikniecie, czy jedno na skrypt, ramke czy co tam jeszcze?

    > A o braku obsługi tego cuda strona same powiadamiają.

    I tresci tez nie pokaza? :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-06-16 00:16:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-15 o 14:41, J.F pisze:

    transgender-sports-ban-ron-desantis/index.html

    > Ale nie ma juz stron bez JS.
    > Jedno klikniecie, czy jedno na skrypt, ramke czy co tam jeszcze?

    Wyłącz i się dowiesz że jest takich sporo.

    > I tresci tez nie pokaza? :-)

    Jak strona oparta tylko o js to nic nie pokaże lub wyświetli
    komunikat że nie masz js zainstalowanego.