  • 21. Data: 2007-08-13 20:33:44
    Temat: Re: TVN TURBO - czy moga mnie filmowac ?
    Od: "igrek" <a...@0...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f9qe04$tgg$1@news.onet.pl...
    > Wytłumacz to policjantom, którzy musieli wystawić mi mandat za przechodzenie
    > na czerwonym świetle (łaskawie zmieniając na przechodzenie w miejscu
    > niedozwolonym, bo podobno stawka mandatu jest mniejsza) i twierdzili że nie
    > mogą pouczyć, bo ich sprawdzają i nie mogą tak tego zostawić z pouczeniem...
    > :)

    dziś w wawie jak setki (a w sumie pewnie tysiące) innych ludzi przechodziłem na
    marszałkowskiej przez jedną z poprzecznych uliczek, która była remontowana bez
    wyłączenia sygnalizacji
    rozumiem, że ja i inni popełnialiśmy tam wykroczenia i należało nas ukarać? :)

  • 22. Data: 2007-08-13 22:03:49
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 13-08-2007 o 21:50:24 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Pouczenia to mają sens, jak ktoś popełni jakiś drobny błąd - ale nie
    > przy postawie typu "OK, jechałem jak wariat - złapaliście mnie, więc
    > dziś wasza wygrana...".

    Dokladnie. Jak ktos jedzie po terenie zabudowanym 140 km/h, wyprzedza na
    ciaglej, skrzyzowaniu i przejsciu dla pieszych, proszac pozniej o taryfe
    ulgowa, to dostanie ok. 20 punktow karnych i skromny mandacik wraz z
    pouczeniem. Juz dawno powinien nam sie zaostrzyc taryfikator.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 23. Data: 2007-08-14 07:44:36
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    igrek pisze:

> [...]
    > która była remontowana bez wyłączenia sygnalizacji
    > rozumiem, że ja i inni popełnialiśmy tam wykroczenia i należało nas

    Art. 15 Kodeksu Drogowego ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 24. Data: 2007-08-16 14:22:54
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Jasko Bartnik pisze:

> [...]
    > ulgowa, to dostanie ok. 20 punktow karnych i skromny mandacik wraz z
    > pouczeniem. Juz dawno powinien nam sie zaostrzyc taryfikator.

    Taryfikator to my mamy dobry, tylko skuteczność ścigania kiepską.
    Jeżdżę dużo rowerem, m.in. codziennie do pracy tymi samymi (głównymi)
    ulicami dużego miasta, to się naoglądam z bliska takich cudów że głowa
    mała. Oczywiście (prawie) zerowa wykrywalność.

    chester

  • 25. Data: 2007-08-16 16:52:56
    Od: "e<>n" <9...@b...com>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużego miasta, to się naoglądam z bliska takich cudów że głowa mała.
    > Oczywiście (prawie) zerowa wykrywalność.

    m.in. dzięki temu, że widzący te "cuda" nie spełniają swojego obywatelskiego
    obowiązku, tj. nie zawiadamiają organów ścigania jako świadkowie o tym co i
    kiedy widzieli. a przecież sąd (w przypadku gdy sprawca zaprzeczy i odmówi
    przyjęcia mandatu) nie ma powodów, żeby nie uwierzyć świadkowi, który zeznał pod
    odpowiedzialnością karną, kiedy nie ma powód, żeby wzruszyć jego wiarygodność...