  • 1. Data: 2003-06-09 15:46:09
    Temat: Szukam namiarów - nr. telefonów, adresów...do dobrych prawników
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Szukam namiarow - nr. telefonow, adresow, oraz wszelkich informacji,
    sugestii, podpowiedzi, na temat dobr-ych(ego) prawnika w Polsce, ktory
    moglby poprowadzic sprawe rozwodowa, i nie tylko...

    p.s. Jest to goraca prosba mojego kolegi, prosze pomozcie w w/w temacie.

  • 2. Data: 2003-06-09 17:57:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | moglby poprowadzic sprawe rozwodowa, i nie tylko...

    Nie mogę Ci niestety nikogo polecić, ale niezmiernie intryguje mnie, co
    jeszcze poza sprawą rozwodową miałby ten prawnik zrobić? Czy mógłby
    zaspokoić moją ciekawość. (A może nie tylko moją)

  • 3. Data: 2003-06-10 12:47:03
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Witaj,
    Korzystalam z uslug adwokata, ktory podjal sie sprawy rozwodowej mojej
    siostry (przebywa w USA). Sprawa zakonczyla sie pomyslnie i szybko. Poźniej
    wielu moich znajomych także skorzystało z uslug tej Pani (wszyscy byli
    zadowoleni). Nie napisales z jakiego miasta jest twoj kolega. Jesli z W-wy
    to napisz a podam wszelkie namiary.
    pozdrawiam,
    Beata