  • 1. Data: 2004-05-29 09:17:26
    Temat: Szastanie pieniędzmi przez prezesa spółdzielni
    Od: Rudi <n...@9...net>

    Witam,
    Czy z powodu niegospodarności zarząd SM z prezesem na czele może ponieść
    konsekwencje prawne? Doszły mnie słuchy, że poza odwołaniem nic nie
    można zrobić.
    Chodzi o wydanie około 15000PLN na umowy-zlecenie na usługi typu
    czyszczenie komputera za 1500PLN, wykonane przez członka rodziny
    prezesa itp.
    Czy można w takiej sprawie złożyć doniesienie o popełnieniu przestępstwa
    i jakiego?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-05-29 10:05:28
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    obawiam się że nic nie możesz zrobić dopóty ddopóki nie zdejmie się
    zarządu.eksploatacja urządzeń biurowych i ich konserwacja wchodzi w zzakres
    kosztów zarządzania .poprostu zbierajcie kwity .Sprawdzajcie i porównujcie
    ceny rynkowe usług oraz kto wykonuje usługi dla spółdzielni i w jakiej
    formie są one zorganizowane -czy zarząd ogłasza publicznie zapotrzebowanie
    .Jak będziesz miał papiery to wtedy można ale za podpisem statutowej
    większości nie bawić się w zebrania a skierować sprawę do sądu z tytułu
    niegospodarności .Jak nie ma chętnych w spółdzielni do dbania o własne
    interesy to nic nie zrobicie -jedynym rozwiazaniem jest rozbić spółdzielnie
    na tych co im zależy i na pozostałą swołocz która zazwyczaj tylko jęczy i
    milcząco popiera bo nie wierzy w siłę wasnego głosu.