  • 1. Data: 2004-11-09 18:31:31
    Temat: Stwierdzenie nieważności decyzji.
    Od: Criminator <c...@i...pl>

    Witam;

    Chciałbym zapytać, czy jest możliwe wznowienie postępowania w sprawie
    stwierdzenia nieważności decyzji oraz czy wady przedstawione poniżej są
    wystarczającymi przesłankami do unieważnienia decyzji.

    W 2002 roku wystapiłem z wnioskiem o stwierdzenie nieważności ze wzgladu na:
    - brak kwalifikacji prawnej czynu;
    - brak uzasadnienia faktycznego i prawnego;
    - brak wskazania dowódow na których organ orzekający sie oparł.
    W opisywanym przypadku organy orzekające w I i II instancji ograniczyły
    się do podania podstawy prawnej oraz stwierdzenia, iż wina nie budzi
    wątpliwści.

    Wniosek mój został oddalony, a jako podstawę oddalenia podano akt
    prawny, który został uchylony przez Trybunał Konstytucyjny jako
    niezgodny z Konstytucją. Co najdziwniejsze osoba podejmującą w tej
    sprawie decyzję musiała zdawać sobie sprawę, iż powołuje się na
    niekonstytucyjne przepisy.

    Pozdrawiam.

    --
    Życzę miłego dnia.

    e-mail: criminator<ciach-ciach>@interia.pl

  • 2. Data: 2004-11-09 18:41:54
    Temat: Re: Stwierdzenie nieważności decyzji.
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Criminator wrote:
> [...]
    > W opisywanym przypadku organy orzekające w I i II instancji ograniczyły
    > się do podania podstawy prawnej oraz stwierdzenia, iż wina nie budzi

    W jakiej decyzji rozstrzygano o winie?

    KG

  • 3. Data: 2004-11-09 18:53:19
    Od: Criminator <c...@i...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > W jakiej decyzji rozstrzygano o winie?

    Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy, ale była to decyzja administracyjna.

  • 4. Data: 2004-11-09 18:56:53
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Criminator wrote:
    > Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy, ale była to decyzja administracyjna.

    i o to pytam

    KG