  • 1. Data: 2005-01-30 21:53:49
    Temat: Stosunek służbowy
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    Co to jest "stosunek służbowy"? Czy zachodzi on przy umowie zlecenia?

    Marek

  • 2. Data: 2005-01-30 23:08:52
    Temat: Re: Stosunek służbowy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marek wrote:
    > Co to jest "stosunek służbowy"? Czy zachodzi on przy umowie zlecenia?

    Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać. Stosunek służbowy jest
    wtedy kiedy sekretarka puszcza się z szefem w godzinach pracy.

    Stosunek służobwy nie mam miejsca przy umowie zleceniu.
    Przy umowie zleceniu nie jesteś pracownikiem, nie masz szefa, więc nie
    ma zależności służbowej.
    Inną sprawą jest wykazanie takiej zależności służbowej, jeżeli np. przed
    sądem pracy chce się dowieść fikcyjności takiej umowy zlecenia.

  • 3. Data: 2005-01-31 08:44:14
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest "stosunek służbowy"? Czy zachodzi on przy umowie
    zlecenia?

    Proponuję poszukać przez: www.google.pl i dowiesz się kogo dotyczy
    stosunek służbowy (m. in. funkcjonariusze służb mundurowych,
    sędziowie).

    wa

  • 4. Data: 2005-01-31 15:49:06
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

> [...]
    >
    > Proponuję poszukać przez: www.google.pl i dowiesz się kogo dotyczy
    > stosunek służbowy (m. in. funkcjonariusze służb mundurowych,

    Pracowałem na umowę zlecenie. Z "pracodawcą" podpisałem również odrębną umowę,
    w której zobowiązuje się do nieujawniania tajemnic firmy również "po ustaniu
    stosunku służbowego". Czy taka umowa mnie obowiązuje, skoro stosunku służbowego
    nie było?

    Marek

  • 5. Data: 2005-01-31 21:18:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marek wrote:

    > Pracowałem na umowę zlecenie.
    Nigdy nie pracowałeś. Wykonywałeś zlecenie

> [...]
    > stosunku służbowego". Czy taka umowa mnie obowiązuje, skoro stosunku służbowego

    Umowa jest źle sformułowana, co w przypadku sprawy sądowej nie
    przeszkodzi to sędziemu zinterpretować, że rozumiałeś o co chodzi bez
    względu na to co zostało napisane i przegrasz.