  • 1. Data: 2014-09-28 11:42:42
    Temat: Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
    Od: aga <a...@n...eu>

    Witam
    Sprzedaje mieszkanie. I mam w czynszu nadpłate z ogrzewania.
    Spółdzielnia bierze je na poczet czynszu.
    Czy jak sprzedam mieszkanie, to oddadzą mi pieniądze czy przejdą na
    nowego właściciela ??

  • 2. Data: 2014-09-28 12:53:37
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-28 11:42, aga pisze:
> [...]
    > Spółdzielnia bierze je na poczet czynszu.
    > Czy jak sprzedam mieszkanie, to oddadzą mi pieniądze czy przejdą na

    Oddadzą tobie. Nowy właściciel zaczyna z czystym kontem.
    Tak samo ewentualne długi zostały by ze starym właścicielem.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 3. Data: 2014-09-28 13:56:07
    Od: aga <a...@n...eu>

    to z czym musze isc do spoldzielni ???? Notariusz da mi jakis akt
    sprzedazy mieszkania ? I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u
    notariusza przy sprzedazy mieszkania.

  • 4. Data: 2014-09-28 14:48:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-28 13:56, aga pisze:
    > I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u notariusza przy sprzedazy
    > mieszkania.

    Spytaj się go, to nie boli.

    --
    Liwiusz