  • 11. Data: 2018-06-14 21:29:53
    Temat: Re: Sprawa Komendy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > CBA ? CBA w ogole bylo ~20 lat temu ?
    > Nawet jak bylo, to sie gwaltami przeciez nie zajmowalo.

    Z Dorotą Pe mieli stosunek towarzyski, więc zajmować się nie musieli,
    ale jak wskazanie byłoby trafne to pewnie dodatni plus by wpadł gdzies
    tam komuś. Ale faktycznie, to był zdaje się znajomy policjant.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-06-15 01:27:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-06-18 o 17:43, J.F. pisze:

    > Nie mowie nie, ale ze zmarla to chyba fakt ? :-)
    > Ile ona mogla miec lat ?

    Z materiału wynika,że przed 1999 rokiem matka KOMENDY pilnowała jej
    małego dziecka. No to zakładając, iż w latach 90-tych miała małe dziecko
    pewnie gdzieś co najmniej rocznik 70-ty. 50 lat, to nie jest wiek, w
    którym się ze starości umiera, ale młodzi umierali. Zwłaszcza, że
    podobno w latach 90-tych była prostytutką, więc pewnie niespecjalnie się
    oszczędzała.

  • 13. Data: 2018-06-15 01:30:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-06-18 o 08:43, Miroo pisze:

    > A napisali gdziekolwiek co to są "tajemnicze okoliczności", dlaczego w
    > ogóle była w szpitalu itd?

    Pewnie lekarze nie chcieli reporterom powiedzieć, na co umarła, to
    rzucili te "tajemnicze okoliczności" licząc na to, że ktoś mający
    wiedzę, na co umarła chcąc uciąć spekulacje to wyjaśni. Stary myk
    "dziennikarzy". One są "tajemnicze" dla dziennikarzy.

  • 14. Data: 2018-06-15 03:00:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-14 o 10:28, J.F. pisze:
    > [..]

    > CBA ? CBA w ogole bylo ~20 lat temu ?
    > Nawet jak bylo, to sie gwaltami przeciez nie zajmowalo.
    >
    > Wiec raczej z policji,

    > No wlasnie ... a teraz akurat zmarla ...

    Już wszyscy zginęli. CI, którzy są niewygodni.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-06-15 03:24:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-14, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > którym się ze starości umiera, ale młodzi umierali. Zwłaszcza, że
    > podobno w latach 90-tych była prostytutką, więc pewnie niespecjalnie się

    Gzieniegzdie podają, że miała 59.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2018-06-16 13:03:08
    Od: f...@g...com

    użytkownik Animka napisał:

    > Już wszyscy zginęli. CI, którzy są niewygodni.

    Najbardziej niewygodny (dla wymiaru sprawiedliwości) jest sam skazany,
    jednocześnie jest przydatny Ziobrstom i Ćwiąkalskim którzy pociągną benefity
    polityczne z tej sprawy.
    od 2007 do 2009 minister sprawiedliwości i prokurator generalny.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_%C4%86wi%C4%8
    5kalski

  • 17. Data: 2018-06-16 16:22:50
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >.......... jest przydatny Ziobrstom i Ćwiąkalskim którzy pociągną benefity
    polityczne z tej sprawy.

    Tego nie rozumiem . Dlaczego?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 18. Data: 2018-06-16 23:15:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-16 o 13:03, f...@g...com pisze:

> [...]
    > polityczne z tej sprawy.
    > od 2007 do 2009 minister sprawiedliwości i prokurator generalny.

    Wykształcony i bohater jak widać w wikipedii.

    --
    animka