  • 1. Data: 2003-04-16 10:42:42
    Temat: Spolka cywilna
    Od: Andrzej Drewno <d...@t...pl>

    Mam kilka pytan zwiazanych z zakladaniem s.c. Mieszkam w miescie X wspolnik
    w miescie Y. Na dzien dzisiejszy nie mamy lokalu. By wynajac lokal musimy
    prowadzic s.c., aby wydatki ponoszone przy zakladaniu spolki "wrzucic" w
    koszty jej prowadzenia.
    Wspolnik zlozyl wniosek o rejestracje d. g. w U.M. wlasciwym dla swojego
    miejsca zamieszkania czy ja musze zlozyc podobny wniosek w U.M. wlasciwym
    dla mojego miejsca zamieszkania czy wspolnika?
    Czy mozemy miec w umowie spolki podane dwa adresy wykonywania dzialanosci
    gospodarczej (tymczasowo adres zamieszkania wspolnika i moj) jesli tak, to
    jak to sie ma do rejestracji spolki w U.S. Ktory U.S. bedzie wlasciwy dla
    rejestracji spolki.
    Napisalem chyba dosc zawile.
    Jak najprosciej zalozyc s.c., by pozniej rownie latwo zmienic miejsce
    wykonywania dzialanlosci gospodarczej.

    --
    Andrzej Drewno