  • 1. Data: 2017-06-10 19:38:03
    Temat: Sobota a rozprawy
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy dobrze słyszałem w tiwi, że dzisiaj (sobota) była jakaś tam rozprawa przed sądem?
    Rozumiem, że w PRL-bis sąd wszystko może, ale czy także gnębić strony(-ę) w dni wolne
    od pracy?

  • 2. Data: 2017-06-10 21:46:56
    Temat: Re: Sobota a rozprawy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 19:38, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    sądem?
    > Rozumiem, że w PRL-bis sąd wszystko może, ale czy także gnębić strony(-ę) w dni

    Jęczysz za stronami czy sędziami?

    Jak się ma w firmie takie zaległości to się zap... na 3 zmiany 7 dni w
    tygodniu :-)

  • 3. Data: 2017-06-11 00:54:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-06-17 o 19:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy dobrze słyszałem w tiwi, że dzisiaj (sobota) była jakaś tam
    > rozprawa przed sądem? Rozumiem, że w PRL-bis sąd wszystko może, ale
    > czy także gnębić strony(-ę) w dni wolne od pracy?

    Postępowanie przyspieszone wprowadzono wiele lat temu.

  • 4. Data: 2017-06-11 10:11:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 10 Jun 2017 19:38:03 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Rozumiem, że w PRL-bis sąd wszystko może, ale czy także gnębić strony(-ę) w dni
    wolne od pracy?

    Polecam wycieczkę w sobotę/niedzielę do jakiegoś centrum handlowego i
    skonfrontowanie tego z tym, czy to jest na pewno dzień wolny od pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2017-06-11 16:25:45
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Za stronami, sędziowie się sami wyżywią.
    Czy strona ma nie mieć czasu dla rodziny?

    -----

  • 6. Data: 2017-06-12 12:41:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-11 o 16:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Za stronami, sędziowie się sami wyżywią.
    > Czy strona ma nie mieć czasu dla rodziny?

    O matko, ile by taka zwykła strona dała, aby sobie mogła pójść na
    rozprawę normalnie w sobotę, a nie zwalniać się z pracy w tygodniu.

    W typowej sprawie termin rozpraw zdarza się raz na pół roku, nadto na
    3/4 z nich nic istotnego się nie dzieje, więc już nie jęcz, że to takie
    obciążenie dla życia rodzinnego. Wręcz przeciwnie, niech sobie rodzina
    pójdzie i zobaczy jak pracuje sąd, dzieci niech pooglądają, to
    korzystniejsze niż siedzenie przed tv lub pieprzenie na usenecie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-06-12 13:12:46

    W dniu 2017-06-12 o 12:41, Liwiusz pisze:
    > O matko, ile by taka zwykła strona dała, aby sobie mogła pójść na
    > rozprawę normalnie w sobotę, a nie zwalniać się z pracy w tygodniu.

    Dokładnie. Tu ludzie pracują na pensje dla sędziów a nie popijają kawki
    a rozprawa po której komornik będzie mógł pobrać kasę na zaległe
    wynagrodzenia to się może nawet w niedzielę odbywać i nikt marudzić nie
    będzie :-)