  • 1. Data: 2023-03-15 21:36:22
    Temat: Smutek u elektrokucy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/868055
    4,silnik-diesla-benzynowy-zakaz-samochodow-spalinowy
    ch-2035-niemcy-polska.html#silnik-diesla-i-benzynowy
    -zakazane-w-2035-roku-niemcy-zawarly-sojusz-polska-g
    ra-do-tej-samej-bramki

    Niemcy montują koalicję przeciw niemc^H^H^H EU;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-03-15 21:38:02
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2023 o 21:36, Shrek pisze:

    Sorry miało iśc na samochody.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-03-17 12:26:39
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
> [...]
    -zakazane-w-2035-roku-niemcy-zawarly-sojusz-polska-g
    ra-do-tej-samej-bramki

    > Niemcy montują koalicję przeciw niemc^H^H^H EU;)

    Widać jakie przerwy w komunkacji.
    "ż" lewaki w PL też ciekawie się zachowują, z jednej strony
    są za eliminacją samochodów z silnikami spalinowymi, zaś z drugiej strony "wspierają"
    pracowników fabryki któr ma zostać zlikwidowana
    (bo "ż" lewaki czapkują za jej zamknięciem).

    Byle przelew z UE się zgadzał mr. Szreku:)

    Nu a z planami różnie bywa. Paczaj co gadaly "ż" lewaki o zamknięciu
    el. jądrowych u niemca vs co wyszło.

    Wyszło to o czym klepałem za niemnieckimi raportami, tj. nie takie chop siup,
    nie da się na życzenie "ż" lewaków odejść od energii jądrowej w ciągu 15 lat.

    Tak że bierz poprawkę na kwiki/chęć wykazywania się "ż" lewaków i paczaj
    na rzetelne analizy.

  • 4. Data: 2023-03-17 13:54:03
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 17 Mar 2023 04:26:39 -0700 (PDT), użytkownik alojzy nieborak
    napisał:

    > Tak że bierz poprawkę na kwiki/chęć wykazywania się "ż" lewaków i paczaj
    > na rzetelne analizy.

    Zapewne uważasz że infantylne i nieudolne naśladowanie gwar ludowych
    podnosi rangę twojej wypowiedzi?

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-03-18 10:28:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 17.03.2023 o 13:54, Jacek pisze:

    > Zapewne uważasz że infantylne i nieudolne naśladowanie gwar ludowych
    > podnosi rangę twojej wypowiedzi?

    Miło się czyta, w przeciwieństwie do przypadkowej apokaliptycznej papki sklecanej
    przez
    Ciebie.