  • 1. Data: 2019-11-05 17:09:39
    Temat: Smieszna sprawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Sąd mówi, że nasz prezio łamał prawo. Pewnie się na ciasteczka zebrali i
    coś się im pomyliło.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-11-05 18:20:03
    Temat: Re: Smieszna sprawa
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 17:09, Srek pisze:
    > Sąd mówi, że nasz prezio łamał prawo. Pewnie się na ciasteczka zebrali i
    > coś się im pomyliło.

    sąd mówi, że srek również łamał prawo:)))))))))))

  • 3. Data: 2019-11-06 14:40:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 17:09:39 +0100, Shrek napisał(a):

    > Sąd mówi, że nasz prezio łamał prawo.

    To tylko drobne niedopatrzenie, bo do tego sądu jeszcze nie wylosowano
    Świderskiego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-11-06 14:49:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 17:09:40 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > Sąd mówi, że nasz prezio łamał prawo. Pewnie się na ciasteczka zebrali i
    > coś się im pomyliło.
    W przypadku Twoim(a właściwie Twojej żony) twierdzisz że sąd tez nie wydał
    prawidłowego wyroku;)
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
    ;)

  • 5. Data: 2019-11-06 18:51:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 14:49, Kris pisze:
    > W przypadku Twoim(a właściwie Twojej żony) twierdzisz że sąd tez nie wydał
    prawidłowego wyroku;)
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
    > ;)

    Niewątpliwe. Ale mój nie jest prawomocny. Jest gdzieś w 1/4 drogi do
    TSUE. Tym niemniej masz oczywiście prawo komentować wyrok sądu (co ja
    niniejszym robię). Problem w tym, że w "mojej" sprawie państwo jest
    jednocześnie stroną, prawodawcą i sędzią. Dlatego tak ważny jest
    trójpodział władzy, żeby nie dało się z logiki i prawa robić kurwy.

    --
    Shrek