eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkasowali nam lot powrotny › Skasowali nam lot powrotny
  • X-Received: by 2002:aca:2b06:: with SMTP id i6-v6mr4181941oik.0.1531078626435; Sun,
    08 Jul 2018 12:37:06 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:2b06:: with SMTP id i6-v6mr4181941oik.0.1531078626435; Sun,
    08 Jul 2018 12:37:06 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!g2-v6no
    2729754itf.0!news-out.google.com!l67-v6ni6160itl.0!nntp.google.com!g2-v6no27297
    52itf.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 8 Jul 2018 12:37:06 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=92.20.135.226;
    posting-account=bkyTrAoAAAAn4Ek2N41AFRqiwND_qY__
    NNTP-Posting-Host: 92.20.135.226
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Skasowali nam lot powrotny
    From: universis <u...@w...pl>
    Injection-Date: Sun, 08 Jul 2018 19:37:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 29
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:773285
    [ ukryj nagłówki ]

    Piszę w sprawie kasacji przez linie lotnicze mojego biletu powrotnego.

    Na początek trochę chronologii. Kwiecień b.r. kupuję dwa bilety dla
    dwóch osób : Londyn Stansted - Istambul- Londyn Stansted - wylot dnia 06 czerwca br.
    - powrót : 13 czerwca br. Na początku podróży się nam nie powiodło, ponieważ w
    wyniku złego działania nawigacji w samochodzie - spóźniliśmy się na samolot. Byliśmy
    jednak zdeterminowani polecieć i jeszcze tego samego dnia kupiliśmy bilety na dzień
    następny.
    Następne dni to zwiedzanie Istambułu. Dwa dni przed powrotem zabieramy się za wydruk
    kart pokładowych na powrót - bilety wykupione w kwietniu. Ze zdumieniem stwierdzamy
    że bilety na powrót mimo tego że były od razu zapłacone w kwietniu - zostały
    skancelowane przez linie lotnicze ( Atlas Global ). Chwilę po tym wyruszamy na
    lotnisko w Istambule żeby to wyjaśnić. Tam dowiadujemy się że jeśli bilety były
    zakupione jako "jeden moduł płatniczy" - to przewoźnik w/g swojego regulaminu ma
    prawo skasować nam ten drugi lot - w tym
    wypadku lot powrotny. Po dłuższej przetardżce kupujemy dwa bilety na ten sam samolot,
    dzień i godzinę - jednym słowem zmuszeni zostaliśmy do zdublowania swoich biletów
    powrotnych.

    Moje pytanie NIE JEST w rodzaju czy przewoźnik miał rację postępując w/g swojego
    regulaminu.
    Ja chcę zapytać czy w/g międzynarodowego kodeksu handlowego - przewoźnik miał prawo
    wprowadzić taki zapis w swoim regulaminie. Według mnie to jest ewidentne działanie na
    szkodę klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1