  • 21. Data: 2005-06-17 16:36:33
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Bynajmniej, traktuję pisywanie tutaj czysto rozrywkowo. Państwo jeszcze nie
    > widzieli jak wyglądam gdy się "wczuję w misję" ;-)
    > To jednak zdarza mi się wyłącznie w tzw. terenie.

    tym gorzej dla ciebie

    > Nie zależy mi na szacunku pewnych kręgów i warstw. Zaś styl wypowiedzi jest
    > moją prywatną sprawą i wybacz, ale niezależnie od niechęci paru tutejszych
    > kozaczących teoretyków, nie zamierzam wypowiadać się pochlebnie czy też choć
    > minimalnie przychylnie o złodziejach.

    czyli do tej pracy się po prostu nie nadajesz.

  • 22. Data: 2005-06-17 16:38:45
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Leszek wrote:

    > On natomiast napisał dlaczego nie lubi dupków nie płacących za przejazd.
    > Podzielam jego zdanie, że jest to złodziejstwo. Jako, ze wszędzie
    > komunikacja miejska jest dofinansowywana z funduszy miejskich, jazda bez
    > biletów odbywa się na koszt innych podatników. Widzisz w tym jakiś
    > kompleks??

    wprowadzić "darmowe" przejazdy dla mieszkańców miasta/gminy,
    darmowe, ale z podatków i po kłopocie...

    --
    regent...
    (...)

  • 23. Data: 2005-06-17 16:44:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    regent... wrote:

    > wprowadzić "darmowe" przejazdy dla mieszkańców miasta/gminy,
    > darmowe, ale z podatków i po kłopocie...

    fajne, ale za bardzo mi pachnie urawniłowką. Nie przejdzie.
    Przeszłoby przy znacznie pogatszym społeczeństwie, gdyby pieniądze z
    podatków wystarczały na pokrycie wydatów.

    Chociaż znam miejsce, gdzie 1% podatków jest przeznaczone na ZOO, a
    wstęp do ZOO jest bezpłatny.

  • 24. Data: 2005-06-17 17:33:09
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Oczywiście że tak - strzegę prawa i porządku przed wszelkiej maści
    > szumowinami.

    Najciemniej pod latarnia...

    EOT

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 25. Data: 2005-06-17 17:40:27
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > wszędzie komunikacja miejska jest dofinansowywana z funduszy
    > miejskich, jazda bez biletów odbywa się na koszt innych podatników.

    mi przede wszystkim przeszkadza, iz zasugerowal publicznie ze jestem
    zlodziejem
    i to mi przeszkadza...

    i tymbardziej jego zachowanie przestaje byc krystalicznie czyste - bo zeby
    rzucac takie oskarzenia trzeba albo miec dowody albo debilem
    jak dla mnie jest po prostu dziadem wlasnie tego pokroju jak palanty
    ktorzy zaproponowali zrobienie loda przez bliska mi osobe
    i bynajmniej nie obylo sie to bez proby zmuszenia do tego rodzaju
    przyjemnosci

    sam tez mialem mile spotkanie, jak zostalem pozbawiony praw do wolnosci
    przez wiesniaka, ktory zatrzymal mnie pomimo waznosci biletu - nie spodobalo
    mu sie, ze zwrocilem mu uwage jak krzyczal do drugiego "ej, ta kurwa nie ma
    biletu"

    mam przytaczac wiecej poztywynych przykladow zachowan tych szumowin?

  • 26. Data: 2005-06-17 18:05:33
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > wprowadzić "darmowe" przejazdy dla mieszkańców miasta/gminy,
    > darmowe, ale z podatków i po kłopocie...

    Też mi to kiedyś chodziło po głowie, ale po głębszym zastanowieniu to ja nie
    chcę nawet słyszeć tego larma które się podniesie ze strony tych, którzy
    musieliby ten podatek płacić a autobus z bliska widzieli ostatnim razem za
    Gierka.

    pdr
    Olo

  • 27. Data: 2005-06-17 18:06:42
    Od: p...@n...pl

    > Niech zgadnę - kolejny złodziejaszek na grupie?
    >
    > pdr
    > Olo
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet

    kontroler biletowy na grupie?

  • 28. Data: 2005-06-17 18:08:00
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > mi przede wszystkim przeszkadza, iz zasugerowal publicznie ze jestem
    > zlodziejem
    > i to mi przeszkadza...

    Najwyraźniej masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, bo ja jedynie spytałem
    czy aby czasem nie jesteś. No wybacz ale sądząc po niektórych Twoich
    wypowiedziach taki właśnie wniosek się nasuwa...

    pdr
    Olo

  • 29. Data: 2005-06-17 18:08:33
    Od: p...@n...pl

    > Tacy którzy nie lubia pilnujących porządku zazwyczaj są po tej drugiej
    > stronie.
    >
    > pdr
    > Olo
    >

    > --

    kontroler biletowy nie jest zatrudniony w celu pilnowania porządku.

  • 30. Data: 2005-06-17 18:14:24
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > tym gorzej dla ciebie

    Nieee, tym gorzej dla tych pacholąt bez biletu :-)

    > czyli do tej pracy się po prostu nie nadajesz.

    Hehe dobre... Z chęcią posłucham Twojej definicji osoby nadającej się na
    kontrolera.

    pdr
    Olo