  • 1. Data: 2002-01-07 14:49:16
    Temat: Sieć blokowa - problem koncesji
    Od: "Morel" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chcę założyć sieć w moim bloku i mam w związku z tym pytanko:
    Czy (jeśli nie jestem stowarzyszeniem) potrzebuję koncesji na transmisję
    danych? (sieć oczywiście z dostępem do internetu). Coś słyszałem, że
    konieczność posiadania koncesji już zlikwidowano jeśli chodzi o sieci
    komputerowe, ale chciałbym się co do tego upewnić.
    Gdzie mogę zdobyć wiadomości na ten temat?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-01-07 16:12:43
    Temat: Re: Sieć blokowa - problem koncesji
    Od: "DSP" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Morel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komputerowe, ale chciałbym się co do tego upewnić.
    > Gdzie mogę zdobyć wiadomości na ten temat?

    Zacznij od tego

    www.trzepak.pl

  • 3. Data: 2002-01-07 16:48:29
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <3...@n...vogel.pl>, b...@a...pl says...

    > Użytkownik "Morel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    W skrocie: koncesji nie potrzebujesz, musisz sie jednak zarejestrowac w
    URT za 5 pln w znaczkach skarbowych.

    Wiecej informacji na www.teleprawo.lo.pl

    Leszek

  • 4. Data: 2002-01-09 13:09:21
    Temat: Odp: Sieć blokowa - problem koncesji
    Od: "Morel" <m...@p...onet.pl>

    > W skrocie: koncesji nie potrzebujesz, musisz sie jednak zarejestrowac w
    > URT za 5 pln w znaczkach skarbowych.
    >
    > Wiecej informacji na www.teleprawo.lo.pl

    Uff. Dziękuję za pomoc. Żaden ze mnie prawnik, więc tego typu sprawy są dla
    mnie niezłym problemem.

    Pozdrawiam
    Mariusz